1400/07/21-14:39

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۱۹۴ بیمار در یک روز

طبق اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته، ۱۹۴ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (چهارشنبه، ۲۱ مهر) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۲۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۹۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۸۳ نفر رسید. متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۳ هزار و ۲۷۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۲۶۴ هزار و ۷۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۵ هزار و ۲۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۳ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۳۹۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۷ شهر کشور در وضع قرمز، ۱۰۸ شهر در وضع نارنجی، ۲۴۸ شهر در وضع زرد و ۸۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

تزریق یک میلیون و ۳۲۷ هزار دُز واکسن کرونا در کشور

تا کنون ۴۶ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۱۰۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۱ میلیون و ۵۴۸ هزار و ۲۰۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۶۸ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۳۰۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۹۲۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط