1400/09/04-14:05

گل به خودی مدیران استقلال به مجیدی!

دقایقی قبل از شروع رقابت های لیگ در هفته ششم، جنجال بزرگی در سیرجان در گرفت و دو بازیکن خارجی استقلال نتوانستند برای تیم فرهاد مجیدی بازی کنند.

خبرورزشی نوشت: در حالی که مدیران باشگاه استقلال ادعا می‌کنند که در جریان تذکرهای سازمان لیگ فوتبال درباره یامگا و ژستد نبودند اما نامه‌ ارسالی این باشگاه در روز سه‌شنبه (یک روز قبل از بازی با گل‌گهر) نشان می‌دهد که آن‌ها در جریان همه ماجرا بودند اما با بی‌خبر گذاشتن سرمربی تیم‌شان از این اتفاقات منجر به حواشی به وجود آمده در بازی با گل‌گهر شدند.

سازمان لیگ فوتبال تا روز قبل بازی با گل‌گهر (سه‌شنبه) منتظر ارائه ضمانت‌نامه بانکی از سوی باشگاه استقلال بوده اما در نهایت باشگاه استقلال در ساعت ۱۵:۴۳ روز سه‌شنبه به سازمان لیگ، نامه‌ای ارسال کرده  مبنی بر این که نمی‌توانند ضمانت‌نامه بانکی بدهند.

نامه ارسالی باشگاه استقلال به سازمان لیگ در روز سه‌شنبه نشان می‌دهد که مدیران این باشگاه در جریان تذکرهای سازمان لیگ بوده‌اند و می‌دانستند که سازمان لیگ هنوز ضمانت‌نامه ملکی آن‌ها را قبول نکرده و خواهان ضمانت‌نامه بانکی است. به همین دلیل، اگر فرض کنیم که واقعا فرهاد مجیدی از تمام این روند بی‌اطلاع بوده، ایراد به مدیران باشگاه استقلال وارد است که سرمربی تیم را در جریان ماجرا قرار نداده بودند و نتیجه اتفاقات دیروز، بر هم خوردن تمرکز اعضای تیم استقلال در آستانه بازی با گل‌گهر بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط