1401/02/28-18:42

اعزام تیم ملی فوتبال به کانادا از عجایب روزگار است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که همه تیم‌های راه یافته به جام جهانی به دنبال بازی در آب و هوای مشابه قطر هستند، اعزام تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به کانادا برای انجام یک بازی دوستانه از عجایب روزگار است.

به گزارش ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: همه تیم‌هایی که به جام جهانی راه پیدا کرده‌اند به دنبال این هستند که در منطقه خاورمیانه بازی تدارکاتی داشته باشند؛ چرا که آب و هوای مشابه قطر به آنها کمک می‌کند، متأسفانه تیم ملی ایران قرار است برای انجام بازی تدارکاتی به کانادا اعزام شود و این از عجایب روزگار است.

نماینده مردم قم در مجلس یازدهم گفت: از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم برای جلوگیری از هزینه‌کرد بیت‌المال در این زمینه کمک کند تا سایر تیم‌ها نیز در ایران و به خصوص کیش بازی‌های تدارکاتی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران بر اساس توافق صورت گرفته با فدراسیون فوتبال کانادا قرار است پنجم ماه ژوئن (١٥ خرداد) در شهر ونکوور برابر تیم ملی این کشور نخستین دیدار تدارکاتی خودش را پیش از حضور در مسابقات جام جهانی ٢٠٢٢ برگزار کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط