1401/04/01-22:58

افزایش خودکشی در میان نظامیان صهیونیست

رسانه های رسمی عبری زبان گزارش دادند که خودکشی در نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی هر سال روند رو به رشد به خود می گیرد، به طوری که بررسی ها نشان می دهد در شش ماه نخست سال جاری ۲۰۲۲ هم پدیده خودکشی در میان سربازان اسرائیلی افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری «روسیا الیوم» امروز (چهارشنبه) به نقل از کانال عبری «کان» اعلام کرد که شمار خودکشی ها در ارتش اسرائیل طی شش ماه گذشته افزایش یافته است و تنها از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۱ نظامی صهیونیست خودکشی کرده اند.

«یانیو عاشور» رئیس بخش نیروی کار ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «یک نشست فوق العاده با مسئولان بخش روان وزارت بهداشت برگزار کرده تا دلایلی را که منجر به این افزایش نگران کننده خودکشی نیروهای ارتش شده است، بررسی کند.»

بر اساس این گزارش، نتیجه‌گیری روشنی از این نشست به دست نیامد، اما فرماندهان ارتش دستور افزایش توجه نسبت به موضوع خودکشی را صادر کرده‌اند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که در سال گذشته میلادی (۲۰۲۱)، ۱۱ نظامی اسرائیل و در سال پیش از آن، ۹ سرباز خودکشی کردند.

پیش از این نیز خودکشی در میان سایر نیروهای نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی ثبت شده بود.

به گزارش ارتش رژیم صهیونیستی، با وجود تلاش طرف های مسئول برای مقابله با این پدیده سالانه ۳۰ سرباز اسرائیلی خودکشی می کنند.

فرماندهان ستاد ارتش رژیم صهیونیستی برای کاهش خودکشی سربازان با صدور دستورهایی خواستار کاهش سلاح های در دسترس سربازان شده بودند.

بر اساس گزارش‌ها، خوردن دارو با ۶۹ درصد شایع‌ترین شیوه خودکشی در نزد نظامیان صهیونیست است، قطع رگ با ۸ درصد و دار زدن با ۶ درصد از دیگر روش های خودکشی در این رژیم است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط