1401/12/03-17:14

فعالیت اسنپ در حوزه برون‌شهری غیرقانونی است

فعالیت اسنپ در حوزه برون‌شهری غیرقانونی است

مقام مسئول سازمان راهداری فعالیت اسنپ در بخش برون‌شهری را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: برای حمل مسافر یا کالا در جاده‌های کشور باید سند حمل دریافت شود.

به گزارش اکوفارس، عارف رومینا مسئول کمیته فناوری‌های هوشمند حوزه معاونت حمل‌ونقل سازمان راهداری در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت اسنپ برای فعالیت در بخش حمل‌ونقل برون‌شهری (بین‌شهری) از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مجوزهای لازم را دریافت کرده است، اظهار کرد: اسنپ تاکنون برای این کار مجوزی از سازمان راهداری دریافت نکرده است، قانون می‌گوید حمل‌ مسافر و بار در جاده باید توسط سند حمل انجام شود.

وی ادامه داد:‌ بر این اساس در زمان حاضر برای بار، بارنامه و برای حمل‌ونقل مسافر صورت وضعیت صادر می‌شود که بر این کار نیز باید تمبر باطل شود.

وی با بیان این‌که وزارت اقتصاد برای این کار تمبر صادر می‌کند، تأکید کرد: بنابراین برای حمل مسافر یا کالا در جاده‌های کشور باید سند دریافت شود که بر این اساس فعالیت اسنپ در بخش حمل‌ونقل بین‌شهری غیرقانونی است.

به گزارش تسنیم، اسنپ اخیراً و پس از وقفه‌ای 5ساله مجدداً امکان سفرهای بین‌شهری تا مسافت 500 کیلومتر را برای کاربران خود فراهم کرده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط