1402/03/04-23:53

بیرانوند: ساپینتو از دربی نترسد

دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: مسعود شجاعی گفت موقع پنالتی پایت جلو آمده اما اگر پایم جلوتر آمده بود آقا مسعود یک بار دیگر پنالتی بزند!

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند درباره مهار پنالتی مسعود شجاعی در بازی پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: چند سالی با شجاعی در تیم ملی همبازی بود. برای بالا شیرجه زدم اما ضربه او کمی پایین آمد.

 وی در مورد بازی مقابل استقلال در فینال جام حذفی ادامه داد: دربی شرایط خاص خودش را دارد. استقلال در این هفته ها نشان داده تیمش شکل گرفته است. در این چند بازی چند گل زده‌اند. مسلما دوست دارند قهرمان شوند اما مردم هم می خواهند دربی جذابی ببینند.

بیرانوند درباره کری محمدحسین مرادمند بازیکن استقلال و اینکه در فینال جام حذفی منتظر پرسپولیس هستند گفت: این چیزها طبیعی است. آنها هم بازیکن تیم بزرگی هستند. شاید هواداران شان ناراحت شدند و آنها را مجبور کردند که این طور حرف بزنند. من یک حرکت مقابل سپاهان انجام دادم که پیام نیازمند در ورزشگاه آزادی آن کار را انجام داد. در اردوی تیم ملی گوش او را گرفتم که گفت هواداران سپاهان فشار آورده بودند که این کار را انجام دهم. این چیزها طبیعی است. همه تلاش خودمان را کردیم. تیم های سختی را بردیم. چند تیم لیگ برتری خوب را حذف کردیم. امیدوارم دربی خوبی را ببینیم و یک جام دیگر به هواداران هدیه دهیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص اینکه استقلالی‌ها برای دربی حذفی خواهان حضور علیرضا فغانی یا داور خارجی شده‌اند ادامه داد: من با شوخی جواب قائدی را می‌دهم؛ وقتی برای آنها 2 پنالتی می‌گیرند دیگر نیازی به داور خارجی ندارند! وقتی پنالتی هدیه می‌دهند دیگر داور خارجی نمی‌خواهند! امروز هم دیدید که 2 پنالتی گرفتند که هیچکدام درست نبود. در همه دربی ها داوران ایرانی بودند. ما داوران خوبی داریم. هر کسی داور باشد بهترین قضاوتش را انجام می دهد. این حرف ها توهین به داوران ایرانی است. ساپینتو هم نترسد چون هر تیمی از نظر فنی بهتر باشد برنده خواهد بود.

بیرانوند در مورد اینکه گفته می شود در زمان زدن پنالتی مسعود شجاعی از دروازه بیرون آمده گفت: نه! صحنه را ندیدم. شجاعی گفت پایت جلو آمده. اگر پایم جلوتر آمده بود آقا مسعود یک بار دیگر پنالتی بزند!

وی در مورد تونل قهرمانی بازیکنان هوادار برای پرسپولیسی‌ها افزود: دست شان درد نکند. کار بزرگی کردند. هوادار تیم خوبی دارد و ما را شرمنده خودشان کرده بود.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در طول هفته روی ضربات پنالتی هم کار کردید یا نه ادامه داد: نه کار نکردیم چون بازی به پنالتی نمی‌کشید!

نظرات

captcha

اخبار مرتبط