1400/07/20-17:12

تولید کالاهای اساسی و پروتئین خط قرمز وزرات جهاد کشاورزی است

 تولید کالاهای اساسی و پروتئین خط قرمز وزرات جهاد کشاورزی است

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تولید کالاهای اساسی و پروئین خط قرمز وزرات جهاد کشاورزی است، افزود: تولید کالاهای اساسی و مایحتاج مردم در داخل کشور باید با قوت و قدرت ادامه یابد

به گزارش اکوفارس، «سیدجواد ساداتی‌نژاد» در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور خود در نشست امروز کمیسیون کشاورزی اظهار داشت: نمایندگان مجلس نظرات و سوالاتی در مورد بودجه ۶ماهه اول سال ۱۴۰۰ داشتند. در این رابطه صحبت‌هایی با نمایندگان انجام شد. علاوه بر این برنامه هفتم توسعه را اجمالا مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: در این نشست نمایندگان نظرات و راهکارهای خوبی ارائه دادند. همچنین درباره مسائل کشاورزی، منابع طبیعی و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و دغدغه نمایندگان پیرامون تولید مباحثی مطرح و توضیحاتی ارائه شد.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه تولید کالاهای اساسی و پروئین خط قرمز وزرات جهاد کشاورزی است، افزود: تولید کالاهای اساسی و مایحتاج مردم در داخل کشور باید با قوت و قدرت ادامه یابد و برنامه‌ریزی که در این زمینه انجام داده‌ایم محقق خواهد شد.

 وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم روند تولید در حوزه کشاورزی کند شود، گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت اتحادیه‌ها و تشکل‌های مربوطه بازار را با آرامش و با کمک خود مردم ساماندهی کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط