1400/04/27-10:34

بارش‌های رگباری در کرمان ادامه دارد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: بر اساس آخرین نقشه ها و الگوهای هواشناسی، بارش ها در اغلب نقاط استان به صورت رگباری تا روز سه‌شنبه این هفته ادامه دارد.

مریم سلاجقه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخش عمده بارش ها در مناطق مرکزی و جنوب شرقی استان کرمان رخ می دهد که سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی را در پی دارد.

وی تصریح کرد: از روز سه شنبه هفته جاری پدیده افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و افزایش نسبی دما برای استان کرمان پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان اظهار داشت: روز گذشته نیز تقریبا در تمامی نقاط استان بارش پراکنده داشتیم و ساردوییه جیرفت در شبانه روز گذشته(شنبه)  با ۱۹.۷ میلی متر بیشترین بارندگی را ثبت کرد.

وی ادامه داد: بارندگی ها در فصل تابستان همواره به صورت رگباری اتفاق می افتد که این بارش ها طی روزهای اخیر در برخی نقاط منجر به جاری شدن سیلاب  و وارد آمدن خسارات جانی و مالی  شده است.

سلاجقه بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله زار در بردسیر  و ساردوییه با ۱۳ درجه سردترین و شهداد با ۴۴ درجه گرمترین نقاط استان کرمان بودند و دما در شهر کرمان نیز امروز(یکشنبه)، حداقل به ۲۲ و حداکثر به ۳۵ درجه می رسد.

سیلاب طی چندروز اخیر در بافت کرمان  پنج مفقودی داشت که تاکنون پیکر سه تن آنان پیدا شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط