1400/10/13-10:44

آلومینیوم با الگوی پرسپولیس مقابل استقلال

در یکی از دیدارهای حساس از هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر تیم‌های استقلال و آلومینیوم در اراک به مصاف هم می‌روند.

به گزارش مهر، تیم‌های استقلال و آلومینیوم که تا قبل از شروع بازی‌های هفته سیزدهم با ۲۸ و ۲۱ امتیاز در رده‌های اول و چهارم قرار دارند، از ساعت ۱۵ امروز در اراک به میدان می‌روند که این دیدار به دلیل جایگاه دو تیم در جدول از حساسیت بالایی برخوردار است.

آبی‌پوشان امروز در حالی در اراک به میدان می‌روند که تاکنون شکستی در این فصل متحمل نشده و دروازه این تیم هم تنها ۲ بار در ۱۲ بازی باز شده است تا بهترین آمارها را در عملکرد دفاعی دارا باشند. این در حالی است که آلومینیوم هم نخستین شکست فصل خود را هفته گذشته در آبادان متحمل شد و تا پیش از بازی مقابل صنعت نفت در فاز دفاعی عملکردی مشابه با آبی‌پوشان داشت.

فرهاد مجیدی در این فصل ۸ بار با تیمش پیروز شده که این بیشترین تعداد پیروزی است که یک تیم به دست آورده و با اینکه در خط حمله شرایطش مثل خط دفاعی ایده آل نیست، اما باز هم بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

آبی‌پوشان حتی با یک نتیجه مساوی هم صدرنشینی خود را در جدول حفظ می‌کنند؛ گرچه در صورت شکست احتمالی باز هم به دلیل تفاضل گل خوبی که دارند شانس بالایی برای حفظ صدرنشینی زیاد است.

شاگردان رسول خطیبی در هفته سوم پرسپولیس را با یک گل در اراک شکست دادند و این نتیجه می‌تواند آنها را برای پیروزی در بازی امروز هم امیدوار نگه دارد.

دیدار دو تیم امروز و از ساعت ۱۵ به میزبانی آلومینیوم در اراک برگزار می شود و قضاوت این بازی بر عهده اشکان خورشیدی با کمک علی اکبر نوری و علیرضا مرادی خواهد بود. داور چهارم این دیدار هم علی اصغر مومنی می‌باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط