1401/02/31-00:13

معروف: برای همیشه قسمتی از والیبال خواهم بود

کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: به خاطر کرونا از ایران دور بودم سپس تصمیم گرفتم که دیگر در تیم ملی بازی نکنم و برای آینده‌ام برنامه ریزی داشته باشم.

به گزارش تسنیم، سعید معروف کاپیتان تیم والیبال پیکان پس از قهرمانی تیمش در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در مورد چند سال دوری از ایران اظهار داشت: نقل قول‌هایی که مطرح می‌شود تا زمانی که ثابت نشده سندیت ندارد و ساخته ذهن اشخاص است. من هیچ مشکلی برای ورود به ایران نداشتم و تنها به خاطر کرونا از ایران دور بودم سپس تصمیم گرفتم که دیگر در تیم ملی بازی نکنم و برای آینده‌ام برنامه ریزی داشته باشم. اهمیتی ندارد که چه کسی در این مورد چه چیزی می‌گوید من برای همیشه قسمتی از والیبال خواهم بود.

کاپیتان تیم والیبال پیکان در مورد قهرمانی تیمش در مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: هر تیمی که وارد فینال میشود 50 درصد شانس قهرمانی دارد. ما پیش بینی بازی سختی را مقابل سانتوری می‌کردیم ولی به بهترین شکل ممکن بازی را به پایان بردیم. خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم.

معروف در مورد اینکه سال‌ها از رسانه‌ها دور بوده است اظهار داشت: آشتی و قهری در کار نبود و من تنها سعی کردم از فضای رسانه‌ها دور باشم. همیشه از تیم ملی والیبال توقعات بالایی وجود داشته و سنگینی این توقعات بیشتر بر روی دوش بازیکنان قدیمی بوده است. من نیز به عنوان کاپیتان مجبور بودم که پاسخگو باشم. تیم ملی والیبال به همان اندازه که طرفدار دارد، دشمن هم دارد. دور بودن از رسانه‌ها برای من به معنای دور بودن تیم ملی از حاشیه‌ها بوده است. من نمی‌خواستم ذهنم درگیر حاشیه‌ها شود و خوشبختانه نتیجه مثبتی هم از این قضیه گرفتم. من از تیم ملی والیبال خداحافظی کرده‌ام ولی این به معنای خداحافظی از والیبال نیست و ممکن است تا چند سال در تیم‌های مختلف از جمله تیم‌های ایرانی بازی کنم. خوشبختانه دیگر فشار بازی‌های ملی را روی دوشم احساس نمی‌کنم و سبک شده‌ام.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط