1401/02/31-16:41

آتش‌سوزی در یک دامداری/ تلف شدن حدود ١۵٠ گوسفند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی و تلف شدن تعداد زیادی دام در یک دامداری خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۴۳ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک دامداری واقع در اتوبان تهران_قم، روستای جعفرآباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.
 
وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند، ادامه داد: محل حادثه قطعه زمینی به وسعت حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ متر بود که با فنس‌های فلزی محصور شده بود. در محوطه داخلی این زمین تعداد زیادی گوسفند نگه‌داری می‌شد.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری با بیان اینکه در این زمین تعداد زیادی لاستیک که به فنس‌ها چسبیده بود قرار داده بودند و در طرف دیگر آن مقداری ضایعات لاستیک و چوب وجعبه در حجم زیاد نگه داری می‌شد.
 
ملکی تصریح کرد: این ضایعات  در هر دو قسمت دچار حریق شده بود و متاسفانه سمت وزش باد به گونه‌ای بود که دود بسیار غلیظ ناشی از سوختن لاستیک‌ها و همچنین آتش به سمت داخلی فنس‌ها سرایت کند و همین موضوع باعث شده بود همه گوسفند‌هایی که در اینجا بودند تلف شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۴۰ الی ۱۵۰ راس دام در این محدوده بودند و زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند دام‌ها تلف شده بودند. آتش‌نشانان به سرعت آتش را خاموش کردند و عملیات خود را در ساعت ۱۵:۱۷ به پایان رساندند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط