1401/03/01-18:04

قاتل ۱۹ ساله روانه دادسرا شد

فرمانده انتظامی شیراز گفت: قاتلی که بامداد امروز خانمی ۲۵ ساله را به قتل رسانده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر و روانه دادسرا شد.

به گزارش صدا و سیما، سرهنگ فرج شجاعی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در محله "سنگ سیاه" شیراز، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ عباسیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند که دو نفر خانم که در کوچه در حال تردد بوده‌اند توسط دو جوان با چاقو مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند و ضاربان که برادر بودند متواری شدند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه یکی از مجروحان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است، گفت: از همان لحظات اولیه ماموران دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ شجاعی عنوان داشت: ماموران کلانتری ۱۳ عباسیه با اقدامات فنی و تخصصی قاتل ۱۹ ساله را شناسایی و موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه وی را به همراه برادرش (۳۱ ساله) و یک نفر دیگر که به همراه آن دو خانم بوده و در درگیری نقش داشته است دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود اقرار کرد، اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

گفتنی است عامل اصلی درگیری ایجاد مزاحمت فرد قاتل برای مقتول بوده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط