1401/04/08-10:33

خرید تضمینی دام از دامداران کشور این هفته آغاز می‌شود

خرید تضمینی دام از دامداران کشور این هفته آغاز می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به خرید تضمینی دام از دامداران کشور گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و همچنین در راستای دستور رییس جمهور خرید تضمینی دام سنگین و سبک این هفته آغاز می‌شود.

به گزارش اکوفارس، سیدجواد ساداتی‌نژاد روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این خرید به صورت توافقی، حمایتی و تضمینی و یا تهاتری با نهاده‌های دامی انجام خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام گرفته و تلاش می‌کنیم با تلاش بخش خصوصی و شرکت‌های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام، خرید دام مازاد بر نیاز را با هدف ذخیره‌سازی اجرا می‌کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی: خرید تضمینی دام از دامداران کشور این هفته آغاز می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته این امر به یقین در حمایت از تولید پروتئین در کشور و ذخیره سازی و صادرات اثرگذار خواهد بود.

وزیر جهادکشاورزی روز سه‌شنبه به شهرستان میاندوآب در جنوب استان آذربایجان غربی سفر کرد، در این سفر، مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم شهرستان های میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیران کل اداره‌های تابعه جهاد کشاورزی استان، معاونان استاندار و مسوولان محلی، وزیر جهاد کشاورزی را همراهی کردند.

بازدید از شبکه پمپاژ روستای شبیلو و محل احداث کارخانه کنسانتره تعاون روستایی میاندوآب، بازدید از دشت چهاربرج، بازدید از مسیر کانال‌های ساحل چپ رودخانه زرینه‌رود شهرستان میاندوآب، بازدید از مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی میاندوآب، بازدید از زنجیره تولید یکپارچه گوشت مرغ میاندوآب از جمله برنامه‌های کاری سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی به میاندوآب، باروق و چهاربرج بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط