1401/09/06-19:17

کنکور 1402 بدون تغییرات اصلی برگزار خواهد شد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: کلیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور در نشست امروز تصویب شد اما کنکور 1402 بدون تغییر اصلی برگزار می شود.

به گزارش مهر، آقای علیرضا منادی سفیدان در تشریح نشست عصر امروز (یکشنبه ۶ آذر) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: در نشست امروز طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دستور کار مجلس قرار داشت که با حضور نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نشست امروز کلیات این طرح پس از بحث و بررسی با رأی موافق اعضا همراه شد و جزئیات آن در جلسات بعدی کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: برای اینکه آرامش فکری داوطلبان مخدوش نشود، عمده تغییرات در جزئیات این طرح، مربوط به سال‌های آینده خواهد بود که البته این موضوع نیز به رأی نمایندگان عضو کمیسیون و به جلسات آینده بستگی دارد.

وی تاکید کرد: آزمون ۱۴۰۲ طبق اطلاع رسانی صورت گرفته از سازمان سنجش برگزار خواهد شد و تغییرات اصلی در این طرح، برای آزمون سال‌های آینده اعمال خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط