1401/10/22-15:13

آغاز پیش‌فروش ۴ محصول سایپا

آغاز پیش‌فروش ۴ محصول سایپا

گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۰ صبح امروز (پنجشنبه) پیش‌فروش چهار محصول خود را در قالب طرح‌های ویژه متقاضیان عادی و طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت آغاز کرده است. مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان چهار روز در نظر گرفته شده است.

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، پس از بالغ بر یکماه از آخرین طرح پیش‌فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا، این خودروساز حالا از امروز (پنجشنبه ۲۲ دی ماه)، پیش‌فروش یکساله چهار محصول سایناS دوگانه‌سوز، کوییک R اتوماتیک، کویک‌ R مدل GX  و کوییک مدل GX را آغاز کرده‌ است.

موعد تحویل هر چهار خودرو شهریور الی بهمن ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

مهلت ثبت‌نام و پیش‌ثبت‌نام (طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) برای هر دو متقاضی سه روز (تا پایان روز یکشنبه ۲۵ دی ماه) در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به پیش‌ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است که در طرح ویژه مادران، پیش‌ثبت‌نام صورت می‌گیرد و پس از تایید مادران حائز شرایط امکان ثبت‌نام (مادران دارای حداقل دو فرزند که فرزند دوم به‌ بعد آن‌ها از تاریخ ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد به‌ دنیا آمده باشد)، امکان ثبت‌نام نهایی فراهم و واریز وجه مسیر خواهد شد.

در این مرحله از پیش‌فروش محصولات سایپا در ویژه مادران، حداقل سن ۱۸ سال، دارا بودن گواهینامه رانندگی، عدم خرید ۴۸ ماه گذشته برای مادران حائز شرایط لحاظ نخواهد شد.

اما در طرح ویژه متقاضیان عادی، محدودیت عدم پلاک انتظامی فعال، حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهی‌نامه معتبر، عدم خرید طی ۴۸ ماهه گذشته از ایران‌خودرو و سایپا اعمال می‌شود.

ضمن اینکه در طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هر کد ملی تنها مجاز به ثبت‌نام و خرید یک دستگاه خودرو از یکی از شرکت‌های خودروساز هستند.

آغاز پیش‌فروش ۴ محصول سایپا ویژه متقاضیان عادی و مادران

نظرات

captcha

اخبار مرتبط