1401/12/06-22:32

جان باختن یک نفر بر اثر انفجار موادمحترقه در همدان

مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان بعثت همدان گفت: یک نفر بر اثر شدت جراحات ناشی از انفجار مواد منفجره دست ساز جان باخت.

جعفر شاهرخی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شب گذشته بر اثر انفجار حاصل از مواد محترقه دست ساز در شهرک فرهنگیان شهر همدان دو نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: مصدومان آقای ۲۱ ساله با بیش از ۸۰ درصد سوختگی و آقای ۲۶ ساله با ۳۰ درصد سوختگی هستند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان بعثت همدان بیان کرد: جوان ۲۱ ساله به علت شدت سوختگی با وجود تلاش تیم پزشکی جان باخت و دیگر مصدوم در بخش سوختگی بستری است.

شاهرخی گفت: مرکز آموزشی درمانی بعثت همدان مجهز به مرکز سوانح سوختگی است که به علت داشتن تجهیزات بروز، بخشی از بیماران غرب کشور برای مداوا به این بیمارستان مراجعه می کنند.

وی افزود: مرکز سوانح سوختگی بعثت همدان شامل تخت آی.سی.یو سوختگی، اتاق عمل مجهز، بخش بستری است و پرسنل مجرب و فوق تخصص جراحی پلاستیک در این بخش به بیماران خدمت رسانی می کنند.

به گزارش ایرنا، طبق گفته فرمانده انتظامی استان همدان ۶۶ نفر از افرادی که به بهانه جشن چهارشنبه پایان سال ۱۴۰۰ اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان کردند، دستگیر شدند.

همچنین سال گذشته دو نفر به علت انفجار موادمحترقه و اشتعالزا در حوادث چهارشنبه سوری این استان جان خود را از دست دادند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز گفت: حوادث چهارشنبه پایان سال گذشته ۱۰۳ مجروح برجا گذاشت که نسبت به سال قبل از آن ۳۰ درصد شمار مجروحان افزایش داشته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط