1402/01/16-10:35

بیت‌کوین بالای ۲۸ هزار دلار تثبیت شد

بیت‌کوین بالای ۲۸ هزار دلار تثبیت شد

رهبر بازار رمزارز هفته را با تثبیت بالای سطح ۲۸۰۰۰ دلار آغاز کرد و اتریوم نیز بالای هزار و ۸۰۰ دلار باقی ماند، زیرا بازارها برای یک هفته بزرگ از داده های اقتصادی ایالات متحده آماده می شوند.

به گزارش اکوفارس، بیت کوین هفته را با تثبیت در حدود ۲۸۰۰۰ دلار آغاز کرد، زیرا نوسانات در بازارهای کریپتو همچنان بالا بود؛ پس از پایین ترین سطح ۲۷,۶۰۷.۶۷ دلار در اوایل جلسه روز گذشته،بیت‌کوین در طول روز به اوج خود در ۲۸,۴۷۵.۶۲ دلار رسید. این حرکت باعث شد که بیت کوین به سطح مقاومت اخیر در ۲۸۵۰۰ دلار نزدیک شود که در آخر هفته گذشته شکسته شد.

تثبیت اخیر قیمت در حالی رخ می دهد که شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه نتوانست از سقف ۶۵.۰۰ فراتر رود. در زمان نگارش این گزارش، این شاخص در ۶۲.۰۰ دنبال می شود که همچنین یک نقطه کلیدی برای حمایت از معامله گران است. به طور کلی، بزرگترین ارز دیجیتال جهان اکنون ۱.۴۶ درصد بالاتر از زمان مشابه در هفته گذشته معامله می شود.

بیت‌کوین بالای ۲۸ هزار دلار تثبیت شد

اتریوم همچنان بالاتر از سطح ۱۸۰۰ دلار معامله می‌شود و معامله‌گران همچنان به دنبال شکست سطح مقاومت کلیدی هستند؛ اتریوم در اوایل جلسه امروز به بالاترین سطح ۱۸۱۹.۲۹ دلار رسید که پس از پایین آمدن قبلی در ۱۷۶۵.۵۲ دلار رخ داد. در نتیجه جهش امروز، گاوهای اتریوم تلاش کردند به سمت سقف ۱۸۲۵ دلار حرکت کنند، اما از آن زمان شتاب کاهش یافته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط