1402/03/05-14:45

لیست خرید تابستانی پرسپولیس لو رفت

یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته است برای فصل آینده تیمش را تقویت کند تا بتواند از عنوان قهرمانی پرسپولیس به خوبی دفاع کند.

خبر ورزشی نوشت: باشگاه پرسپولیس در تابستان سال ۱۴۰۱ فصل نقل و انتقالات را بسیار توفانی آغاز کرد.

روز چهارشنبه هفته آینده پرسپولیس در حالی در فینال جام حذفی به مصاف تیم استقلال می رود که از همین حالا گمانه‌زنی‌هایی در زمینه لیست ورودی و خروجی این تیم به گوش می رسد.

هرچند یحیی گل‌محمدی تا پایان دربی، لیست رسمی به باشگاه نمی دهد اما در مذاکرات خصوصی با رضا درویش به مدیرعامل باشگاه نیز اعلام کرده که برای فصل آینده ۵ بازیکن جدید در پُست‌های مختلف می خواهد.

اول؛ اولین خرید پرسپولیس در دفاع میانی خواهد بود جایی که شاید مرتضی پورعلی‌گنجی از این تیم جدا شده و فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند. او پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز با پیشنهاداتی از این کشور مواجه شد اما با توجه به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی و درخواست هواداران پرسپولیس در این تیم ماند.

دوم؛ در سمت چپ خط دفاعی نیز وحید امیری و علی نعمتی در فصل تازه به اتمام رسیده بازی کردند که هیچ یک مدافع چپ تخصصی نیستند. علی نعمتی یک مدافع میانی است و وحید امیری نیز عملا ثابت کرد در خط حمله یا هافبک تأثیرگذاری بیشتری در تیمش دارد. بنابراین دومین خرید یحیی گل‌محمدی نیز یک مدافع چپ انرژیک و رونده هواهد بود.

سوم؛ به غیر از خرید مدافع وسط و مدافع چپ، یحیی گل‌محمدی به دنبال خرید یک هافبک دفاعی مطمئن است. کمال کامیابی‌نیا تقریبا به پایان حضورش در پرسپولیس نزدیک شده و سینا اسدبیگی نیز آن تداوم لازم را ندارد. میلاد سرلک اما آماده است ولی امکان دارد او هم تمدید نکند و حتی اگر در پرسپولیس بماند باز این تیم یک هافبک دفاعی مطمئن می‌خواهد.

چهارم؛ هافبک تهاجمی نیز خرید بعدی یحیی گل‌محمدی است ولو آن که سروش رفیعی در بهترین شرایط خودش باشد. شماره ۷ هم با توجه به سن و سالش ممکن است مصدوم شود و ... بنابراین باید به یحیی گل‌محمدی حق داد دنبال یک هافبک تهاجمی جوان باشد.

پنجم؛ شیخ دیاباته رفتنی است و لئاندرو پریرا نیز در حد پرسپولیس نشان نداده است. مهدی عبدی هم به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شده و گل‌محمدی بالاجبار از وحید امیری در خط حمله استفاده می‌کند. او خوب می داند اگر می‌خواهد از عنوان قهرمانی پرسپولیس دفاع کند باید دنبال خرید یک مهاجم ششدانگ باشد که از او در کنار عیسی آل‌کثیر در فصل آینده استفاده کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط