1402/03/17-23:22

نقل و انتقالات؛ این دوستاره در حوالی پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها احتمالا از اواخر خرداد کار خود را رسما در نقل و انتقالات تابستانی آغاز خواهند کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی، سرخپوشان پایتخت که در ماه گذشته توانستند قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را تجربه کنند، به دنبال آن هستند که با جذب چند ستاره آماده حضوری هر چه بهتر در فصل آینده شوند.

پرسپولیسی‌ها که با کسب مجوز حرفه‌ای AFC در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند تلاش خواهند کرد تیمی شایسته را راهی این رقابت‌ها کنند‌.

در همین زمینه گفته می‌شود مدیران پرسپولیس شرایط جذب چند ستاره ایرانی را دنبال می‌کنند تا در صورت موافقت یحیی گل‌محمدی رسما برای جذب آنها اقدام کنند.

علی قلی‌زاده و یاسین سلمانی دو ستاره‌ای هستند که جذب آنها برای هر باشگاه ایرانی می‌تواند جذاب باشد، پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست و شنیده می‌شود تحرکاتی را برای جذب آنها آغاز کرده است.

علی قلی‌زاده که به نظر به پایان حضورش در فوتبال اروپا نزدیک شده احتمالا فصل آینده در لیگ برتر توپ خواهد زد، گفته می‌شود شانس قهرمان لیگ برتر برای جذب این لژیونر بیشتر سایر باشگاه‌ها خواهد بود.

یاسین سلمانی هم که قرارداداش با باشگاه سپاهان به پایان رسیده در صورتی که نتواند راهی اروپا شود به احتمال فراوان راهی یکی از باشگاه‌های پرطرفدار پایتخت خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط