1402/03/19-20:13

افزایش ۳۰ درصدی قیمت مواد شوینده در انتظار تصمیم سازمان حمایت!

افزایش ۳۰ درصدی قیمت مواد شوینده در انتظار تصمیم سازمان حمایت!

رئیس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: این انجمن پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی قیمت مواد شوینده را به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال کرده و در انتظار تصمیم نهایی این سازمان درخصوص افزایش قیمت هستیم.

به گزارش اکوفارس، بختیار علم‌بیگی، رئیس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران، با تاکید بر اینکه قیمت مواد شوینده در سال‌جاری تاکنون افزایش نداشته است، در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: پیشنهاد اولیه برخی از تولیدکنندگان مبنی بر افزایش قیمت ۵۰ درصدی مورد موافقت قرار نگرفت و با توجه به بررسی‌های انجام‌شده، این انجمن تقاضای افزایش ۳۰ درصدی قیمت را به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کرده است. 

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت مواد شوینده نیازمند تائید سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است، گفت: با توجه به افزایش ۲۷ درصدی حقوق، گرانی مواد اولیه، افزایش نرخ ارز و رشد هزینه‌های تولید، خواستار تصمیم‌گیری این نهاد برای اصلاح قیمت‌ها هستیم. 

رئیس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران با تاکید بر اینکه هیچ‌کدام از شرکت‌های تولیدی مواد شوینده تاکنون افزایش قیمت نداشته‌اند، گفت: مدارک تقاضا برای افزایش قیمت به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان ارسال شده، اما تاکنون جلسه نهایی برای افزایش قیمت برگزار نشده است. 

به گفته وی انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران درخواست افزایش قیمت تمامی مواد شوینده برای سال‌جاری را داشته است.

علم‌بیگی همچنین وضعیت تولید مواد شوینده را مطلوب دانست و گفت: میزان تولید بیش از تقاضا است، اما در صورت عدم افزایش قیمت، تولید مواد شوینده نیز با مشکل مواجه خواهد شد. 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط