1402/03/20-22:07

یک نماینده مجلس: ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد ولی بنده خودرویی نگرفته ام.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید کاظم موسوی عصر شنبه در نشست با اعضای حزب پیشرفت و عدالت در اردبیل اظهار کرد: در روزهای اخیر توهین‌های متعددی به بنده و لباس روحانیت به فضای مجازی شده که از طریق مراجع قضائی پیگیر این توهین و اهانت‌ها هستم.

وی با بیان اینکه نباید افکار عمومی را علیه نماینده و یا روحانیت مخدوش کرد، گفت: بنده خودرویی نگرفتم اما برخی از نمایندگان این خودروهای شاسی بلند را گرفته اند و در این زمینه نهادهای نظارتی و قانونی باید پیگیر موضوع باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده عضو کمیسیون اقتصادی و تلفیق مجلس بودم و به رغم همه ناملایمتی ها تلاش کردم تا وظیفه نمایندگی خود را در پیگیری موضوعات و مسائل مختلف انجام دهم.

حجت الاسلام موسوی در مورد اتفاقات اخیر و نحوه برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس افزود: حرف و حدیث‌های مختلفی در این زمینه بیان می‌شود اما واقعیت خلاف آن چیزی است که عده‌ای در کمال بی ادبی مسائل حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند که صحت ندارد.

وی با اظهار تأسف از مسائل پیش آمده خاطرنشان کرد: خود بنده از اینکه نمایندگان شمالغرب کشور جایگاه نایب رئیسی مجلس را از دست دادند، ناراحت هستم ولی این اتفاق به خاطر منویات شخصی و دخالت‌های نابجایی بوده که سبب شد این جایگاه از دست ما برود.

حجت الاسلام موسوی گلایه‌های مطرح شده در عزل و نصب‌های سایر استان‌ها با محوریت نایب رئیسی مجلس را یادآور شد و اضافه کرد: قبل از رأی گیری در صحن مجلس، در فراکسیون انقلاب اسلامی که ۲۳۵ نماینده دارد، نایب رئیس قبلی رأی نیاورد اما با عهدشکنی سعی کرد در صحن علنی برای نایب رئیسی کاندیدا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نه تنها نمایندگان فراکسیون انقلاب اسلامی، حتی پایداری‌ها نیز به این عهدشکنی گله مند بودند و کاری را انجام دادند تا برای همیشه نایب رئیس مجلس دنبال عهدشکنی‌های دیگری نباشد.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: ما گلایه‌های زیادی را از عزل و نصب‌ها و دخالت نایب رئیس سابق مجلس در حوزه‌های مدیریتی شنیده و مشاهده کردیم و قطعاً همه این موضوعات سبب شد تا جایگاه نایب رئیسی تغییر پیدا کند.

وی تصریح کرد: بنده نه تنها در این حوزه اقدامی انجام نداده ام، بلکه به نوبه خود سعی کردم تا در سه سال گذشته فضای متفاوتی را در بین نمایندگان استان با همبستگی و همگرایی بیشتر به وجود آورم اما به نظر می‌رسد عده‌ای نمی‌خواهند این شرایط را مطلوب و مناسب ببینند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط