• خانه
  • بورس بانک و بیمه
1402/04/05-13:42

بورس صعودی ماند

 بورس صعودی ماند

روند صعودی بورس که روز گذشته آغاز شده بود امروز نیز ادامه یافت و شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته بیش از ۶۰۰۰ واحد افزایش یافت.

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۶۵۲۵ واحد افزایش تا رقم دو میلیون و ۱۹۶ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با صعودی ۵۹۴۲ واحدی در رقم ۷۵۶ هزار و ۱۸۶ واحد ایستاد. در این بازار ۶۵۸ هزار معامله به ارزش ۵۴ هزار و ۴۲۳ میلیارد ریال انجام شد.

طی معاملات امروز ۵۶ درصد نمادهای بورسی مثبت و ۴۴ درصد این نمادها منفی بودند که از میان آن‌ها معدنی و صنعتی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

این در حالی است که شاخص کل فرابورس با ۱۸ واحد کاهش تا رقم ۲۸ هزار و ۲۷ واحد نزول کرد. در این بازار ۴۲۹ هزار معامله به ارزش ۱۴۳۲ میلیارد ریال انجام شد. ۵۳ درصد نمادهای فرابورسی مثبت و ۴۷ درصد آن‌ها منفی بودند که از میان آن‌ها سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریا ساسول و مجتمع جهان فولاد سیرجان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط