1402/06/14-19:36

۴۶ میلیون لیتر بنزین وارداتی ترخیص شد

۴۶ میلیون لیتر بنزین وارداتی ترخیص شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: اجازه ترخیص محموله ۴۶ میلیون لیتری بنزین وارداتی سال ۱۴۰۱پس از ورورد دادستانی مرکز استان و پس از استانداردسازی و اخذ گواهی اداره استاندارد، از بندر امام خمینی (ره) استان صادر شد.

به گزارش دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی با تاکید بر ضرورت رفع نیاز کشور به کالاهای اساسی و تسریع در ترخیص کالا از بنادر استان، بیان کرد: این محموله از سال گذشته تا کنون از بندر امام (ره) ترخیص نشده بود که با ورود دادستانی مرکز استان و با همکاری اداره استاندارد، مشکل ترخیص آن مرتفع شد.

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم و حفظ محیط زیست از اولویت‌های تحقق حقوق عامه دادگستری خوزستان است اظهار کرد: سال گذشته به‌ منظور حفظ ایمنی و تامین سلامت کالاها، اقدامات مشترک بسیار خوبی بین دادگستری استان و دستگاه های ناظر انجام گرفت، هم افزایی خوبی در خوزستان برای ترخیص کالا از بنادر استان وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان ادامه داد: همچنین نظارت بر کیفیت کالاها و خدمات تولیدی درون استان و بررسی کیفیت کالاهایی که در بازار استان عرضه می‌شود از دیگر اقداماتی است که دادگستری خوزستان ورود کرده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط