1402/08/15-13:23

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

عملکرد بیت‌کوین (BTC) در هفته گذشته نسبتا آرام بوده و حدود ۳۵هزار دلار را تثبیت کرده است و آلت‌کوین‌ها در آخر هفته پیشتاز رالی بازار ارزهای دیجیتال بودند.

به گزارش اکوفارس به نقل از کریپتوکارنسی، هفته گذشته، ایالات‌متحده، داده‌های شغلی خود را با خروجی اشتغال کمتر از حد انتظار برای ماه اکتبر ۲۰۲۳ گزارش کرد. در نتیجه، تحلیلگران معتقدند که فدرال رزرو زودتر از آنچه انتظار می‌رفت در سال ۲۰۲۴ تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

در حال حاضر، برخی از تحلیلگران شانس بالاتری برای اولین کاهش نرخ بهره در مارس ۲۰۲۴ را پیش‌بینی کردند و اگر این مورد رخ دهد، به معنای افزایش عظیمی در دارایی‌های ریسک‌پذیر مانند سهام و ارزهای دیجیتال است. جالب اینجاست که هاوینگ بعدی بیت‌کوین نیز با آوریل ۲۰۲۴ مصادف شده است که می‌تواند محرک بیشتری در رالی قیمت بیت‌کوین ایجاد کند.

قراردادهای آتی صندوق فدرال رزرو نشان می‌دهد که احتمال ۶۶.۵ درصدی وجود دارد که فدرال رزرو نرخ‌های بهره را در طول جلسه مارس بدون تغییر نگه دارد.

چارلی ریپلی، استراتژیست ارشد سرمایه‌گذاری در مدیریت سرمایه‌گذاری آلیانز گفت: شانس باقی ماندن نرخ‌های بهره در سطح فعلی خود برای نشست دسامبر ۹۵.۴ درصد و برای جلسات ژانویه ۸۹.۴ درصد است. احتمال کاهش نرخ در هر جلسه صفر در حالی که احتمال افزایش نرخ بهره در ژانویه ۱۰.۳ درصد است.

در حالی که ارزش بیت‌کوین برای مدتی در ۳۵هزار دلار تثبیت شده است، می‌تواند آرامش قبل از طوفان برای صعود بعدی قیمت بیت‌کوین در نظر گرفته شود. علی مارتینز، تحلیلگر محبوب رمزارزها اظهار کرد که در یک نقطه عطف مهم، بیش از ۷۰۰هزار آدرس جدید بیت‌کوین در یک روز ایجاد شد. این رشد در شبکه بیت‌کوین اغلب یکی از قابل اعتمادترین شاخص‌ها برای پیش‌بینی قیمت در نظر گرفته می‌شود.

از آنجایی که بیت‌کوین حرکت کوتاه مدت مطلوبی را حفظ می‌کند، تحلیلگر دیگری، کردیبول کریپتو ابراز خوش‌بینی کرد که این دارایی می‌تواند به تغییر روند ادامه دهد تا به آستانه قابل توجه ۴۰هزار دلار برسد. در صورت وقوع این اتفاق، تحلیلگر تصور می‌کند که حرکت بالقوه به سمت رکورد اوج قیمت به خوبی قابل درک خواهد بود.

از سوی دیگر، جریان سرمایه به بازار کریپتو در ماه گذشته به بیش از ۱۰ میلیارد دلار رسیده است که به اعتماد قوی سرمایه‌گذاران اشاره دارد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۳۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۳۶ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۱.۸۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۳۰ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸.۴۵ میلیارد دلار است که ۲۶.۵۰ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۳۵ میلیارد دلار است که ۱۱.۳۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۲.۹۳ میلیارد دلار است که ۸۵.۶۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۹:۴۸ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۳۴ هزار و ۸۴۶.۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۷۱ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۸۷۸.۱۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۳۰ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۵ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۲۴۳.۱۴  دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۷.۹۰ درصد افزایش

۵-  ریپل

قیمت: ۰.۶۷۱۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۷.۷۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۲۱.۸۰ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۷-  سولانا

قیمت: ۴۰.۲۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۸۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۴.۰۸ درصد افزایش

۸-  کاردانو

قیمت: ۰.۳۴۱۴دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۱۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۶.۴۱  درصد افزایش

۹ - دوج کوین

قیمت: ۰.۷۰۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۶۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۳۲ درصد افزایش

۱۰ - پولکا دوت

قیمت: ۴.۷۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۶۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۸۲ درصد افزایش

نظرات

captcha

اخبار مرتبط