1402/08/26-15:42

۱۱۰ هزار داوطلب تاکنون در آزمون دکتری ۱۴۰۳ نام‌نویسی کرده‌اند

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، با اشاره به نام‌نویسی ۱۱۰ هزار داوطلب در آزمون دکتری ۱۴۰۳، از پایان مهلت ثبت‌نام آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۳ تا پایان فردا - شنبه ۲۷ آبان - خبر داد.

به گزارش ایرنا، علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه ثبت‌نام در آزمون مذکور از روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده اند و مهلت ثبت‌نام فردا پایان می یابد.

وی افزود: برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا پایان روز شنبه ۲۷ آبان ماه اقدام به نام نویسی کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور همچنین ضمن تاکید بر دقت داوطلبان در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود بیان کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که شماره پرونده و کد پیگیری دریافت کنند.

وی یادآورشد: پس از پایان زمان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات و دریافت کد پیگیری، به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ روز جمعه - چهارم اسفندماه سال ۱۴۰۲ - برگزار می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط