• خانه
  • بورس بانک و بیمه
1400/06/22-18:41

تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت بزودی

 تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت بزودی

عسکر توکلی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت گفت: دولت کلیات طرح تعیین تکلیف جاماندگان سهام را پذیرفته است.

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، عسکر توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور درباره جاماندگان سهام عدالت گفت: دولت کلیات طرح تعیین تکلیف جاماندگان را پذیرفته است و منتظر تصمیم گیری و اعلام نظر قطعی در این زمینه هستیم.

وی درباره سهام عدالت فوت شدگان نیز ابراز امیدواری کرد با باز شدن سامانه نسبت به جابجایی و انتقال سهام عدالت این افراد به ورثه اقدام شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه سهامداران زیادی درخواست تغییر روش مدیریت سهام عدالت را دارند، گفت: این خواسته نیز در دولت پیگیری می‌شود.

توکلی افزود: سهامداران زیادی برای اصلاح روش مدیریت مستقیم به غیرمستقیم درخواست داشتند و یکی از اقداماتی که در دولت جدید در حال پیگیری هستیم ارائه راهکاری برای تغییر و اصلاح این روش است.

وی  گفت: برخی سهامداران نیز سود سهام خود را هنوز دریافت نکرده اند که از طریق مراجع در حال پیگیری هستیم تا شرکت‌های سرمایه گذاری نسبت به واریز سود اقدام کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه سامانه فروش سهام عدالت در حال حاضر بسته است از مردم خواست تا واقعی شدن قیمت ها، صبر کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط