1400/09/12-12:44

لفاظی دوباره مقام صهیونیست در خصوص حمله به ایران

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با تکرار لفاظی‌های گذشته، از بررسی طرح حمله به ایران سخن گفت.

به گزارش شبکه صهیونیستی i۲۴، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی‌های اخیر مقامات این رژیم اعلام کرد ارتش در هفته‌های اخیر طرح‌هایی را برای حمله به ایران مورد بررسی قرار داد؛ اما تمرین برای این حمله بزودی آغاز می‌شود.

پایگاه صهیونیستی والا مدعی شد شماری از طرف‌ها از جمله نیروی هوایی در این رژیم در حال آماده سازی طرح‌های مختلفی هستند و رئیس ستاد ارتش به «امیکام نورکین» فرمانده نیروی هوایی موافقت خود را با طرح‌های تمرینی نیرو‌های هوایی اعلام کرده و بزودی گزینه نظامی مورد اطمینانی که اجازه حمله به اهدافی را در ایران دهد، انتخاب خواهد شد.

لفاظی‌های پیاپی در خصوص حمله به ایران از سوی مقامات کنونی رژیم صهیونیستی در حالی بیان می‌شود که نخست وزیر سابق این رژیم به تازگی فاش کرد این اظهارات صرفا برای ترساندن دولت آمریکا و تحت فشار قرار دادن دولت بایدن در زمان مذاکرات هسته‌ای است.

ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در مصاحبه با نشریه عبری زبان معاریو فاش کرد این رژیم به ایران حمله نخواهد کرد و تمامی آمادگی‌ها و مانور‌های نظامی هم که با هدف آمادگی برای حمله به ایران برگزار می‌کند، هدف آن تنها ترساندن دولت آمریکاست و مقصود حمله به ایران نیست.

اولمرت در ادامه فاش کرد که از ده سال پیش به این نتیجه رسیده است که پولی که به گزینه نظامی علیه ایران و آمادگی برای این مسأله اختصاص داده شده، هدر دادن میلیون‌ها دلاری است که سودی در بر ندارد.

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی همچنین گفت: اسرائیل یک کمپین نظامی گسترده را علیه ایران رهبری نخواهد کرد و تمامی این آمادگی‌ها و تهدیدها، با هدف ارعاب آمریکا صورت می‌گیرد؛ چرا که ما به آمریکا بیش از هر کشور دیگری مرتبط هستیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط