1401/02/31-17:54

رهایی کودک هفت ساله از دست آدم ربایان

فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس و دستگاه اطلاعاتی استان، کودک هفت ساله ربوده شده در حاجی آباد به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش پلیس استان، سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: پس از اعلام یک مورد آدم‌ربایی در شهرستان حاجی‌آباد ، بلافاصله  پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد :ماموران با تشکیل یک گروه به محل اعزام وقوع حادثه اعزام شدند که  پس از  بررسی های میدانی و تحقیقات صورت گرفته  مشخص شد یک کودک هفت ساله از مقابل منزل ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

 سردار غلامرضا جعفری  اظهار داشت : آدم ربایان طی تماس تلفنی  با پدر کودک تماس تقاضای ۳۰ میلیارد ریال پول در ازای آزادی این کودک کردند که پلیس با انجام کار اطلاعاتی  و بهره گیری از شیوه های پلیسی محل اختفای آدم ربایان و همچنین محل نگهداری کودک را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : با اعزام تیم عملیاتی به محل اختفای آدم ربایان ، عملیات آزاد سازی کودک آغاز شد و ضمن دستگیری آدم ربایان  ( یک زن و ۲ مرد ) کودک ربوده شده  در کمتر از ۲۴ ساعت در سلامت کامل آزاد  شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گفته رییس پلیس استان  متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع  قضایی  معرفی شدند و تلاش پلیس برای شناسایی ودستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط