1401/03/01-20:34

کلیات طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها مسکن در کمیسیون عمران تصویب شد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پس از موافقت نمایندگان با دو فوریت طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی، کلیات آن در کمیسیون تصویب شد.

به گزارش ایرنا، عبدالجلال ایری در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفـت: با توجه به افزایش سرسام آور اجاره بها مسکن و نبود نظارت کافی بر این بازار پر تلاطم، تعدادی از نمایندگان مجلس، طرحی را برای کنترل، ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی تدوین و ارائه کردند و  دوفوریت این طرح در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.

ایری افزود: با توجه به تصویب دوفوریت طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی، بررسی کلیات این طرح با حضور مسوولان اجرایی و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس در دستور کار امروز کمیسیون عمران مجلس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در جلسه امروز موافقان و مخالفان طرح ساماندهی بازار اجاره بها، آرا و نظرات خود را بیان کرده و در نهایت با موافقت اکثریت اعضای کمیسیون، کلیات این طرح به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جزئیات طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی دارای ایراد بود که با حضور کارشناسان و متخصصان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس کامل شدن برای بررسی نهایی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط