1401/04/16-08:30

وضعیت ترافیکی معابر تهران؛ پنجشنبه، ۱۶ تیر

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان گزارش می‌شود.

به گزارش صدا و سیما، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: توصیه همیشگی پلیس راهور در روز‌ها و معابر خلوت، حرکت با سرعت مقرره است که رانندگان باید از سرعت و سبقت در معابر خلوت شهر تهران خودداری نمایند.

وی افزود: با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه شوند که به همین منظور تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها و حضور دارند.

سرهنگ شریفی با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر شهری و بزرگراهی تهران، در روز پنج‌شنبه ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۱ گفت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان گزارش می‌شود.

وی گفت: در بزرگراه‌ها و معابر شهر تهران از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی مشاهده نگردید و رفت و آمد خودرو‌ها به سهولت انجام پذیرفت و ترافیک روانی را شاهد بودیم.

سرهنگ شریفی اضافه کرد: امروز روز پنج شنبه است و روز خلوتی معابر و با این موضوع ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر برای زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بخواهند بهره ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون با سرعت مقرره در سطح شهر تهران تردد نمایید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط