1401/05/21-22:53

ساپینتو: سپاهان منتظر اشتباهات ما بود

سرمربی استقلال می‌گوید سپاهان در نیمه اول موقعیت نداشت و این تیم روی اشتباهات استقلال تمرکز کرده بود.

به گزارش ایسنا، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال بعد از نخستین شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان که با نتیجه دو بر صفر به سود رقیب تمام شد، در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه اول خوب بودیم. حریف موقعیت زیادی نداشت. فقط یک موقعیت خلق کردند. سوار بر بازی بودیم. سپاهان منتظر اشتباهات ما بود تا از آن‌ها استفاده کند. 

سرمربی استقلال ادامه داد: سپاهان منتظر اشتباهات ما بود و از اشتباهات مان هم به خوبی بهره برد. بعد از خوردن گل اول، تمرکزمان را از دست دادیم و خوردن گل دوم کار را برای ما سخت کرد. یک پنالتی ما را داور نگرفت. نباید مقابل این تیم ها اشتباهات کوچک داشته باشیم. امیدوارم در آینده بهتر کار کنیم و تیم‌مان را با تمرکز بالا بهبود ببخشیم. 

او درباره از بین رفتن رکورد شکست ناپذیری استقلال که برای هواداران این تیم مهم بود و تبعات از دست دادن این رکورد گفت: برای من رکورد مهم نبود. نباید می‌باختیم ولی باختیم. سعی می‌کنیم از این به بعد بهتر ظاهر شویم و رشد کنیم. رکورد برای من حرف جالبی نیست. امیدوارم در آینده بهتر از این ظاهر شویم. 

ساپینتو درباره تغییر سیستم استقلال به ۱-۳-۲-۴ بعد از دریافت گل از سپاهان که سیستم مورد علاقه او در تیم های دیگر است اظهار کرد: ما سیستم خودمان را به ۱-۳-۲-۴ تغییر ندادیم. سیستم ما ۲-۵-۳ بود. در این چهار هفته که در بازی‌های تدارکاتی به میدان رفتیم و تمرین کردیم، روی تمرینات زیاد کار کرده بودیم و در فاز تدافعی خوب بودیم. عارف می‌توانست به خوبی نفوذ کند. جلالی هم برتری بیشتر ایجاد می‌کرد. جعفر سلمانی و پیمان بابایی کار را تهاجمی کردند. بعد از خوردن گل دوم، ذهنیت خودمان را از دست دادیم. با این پنالتی که گرفته نشد، می‌توانستیم به بازی برگردیم ولی این امکان وجود نداشت. 

سرمربی پرتغالی استقلال در واکنش به این سوال که به نظر می‌رسید تیمش بعد از خوردن گل دوم برنامه چندانی برای گلزنی نداشت و به راحتی ضد حمله می‌خورد و توپ‌های ارسالی به زمین سپاهان به مهاجمان استقلال نمی‌رسید، گفت: بعد از خوردن گل دوم، از جلو ما را تحت فشار گذاشتند. سانترهای خوبی داشتیم اما در تمام کردن خوب نبودیم. به حد کافی خوب ظاهر نشدیم. در نیمه اول خوب کار کردیم و من دوست داشتم اما بعد از خوردن گل خوب نبودیم. باید پیشرفت کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط