1401/05/22-10:15

اعلام فهرست ۳۰ نامزد اولیه توپ طلا بدون لیونل مسی!

نشریه فرانس فوتبال فهرست اولیه نامزدهای کسب توپ طلا را منتشر کرد که نام ستاره آرژانتینی بارسلونا در آن دیده نمی‌شود.

به گزارش نشریه آ اس اسپانیا، نشریه فرانس فوتبال به‌عنوان متولی اهدای جایزه توپ طلا به بهترین بازیکن فوتبال جهان در هر سال، در ساعات پایانی روز گذشته (جمعه) فهرست 30 نفره نامزدهای کسب این جایزه را منتشر کرد که مهمترین نکته در مورد این فهرست عدم حضور لیونل مسی است.

مسی به‌سبب روزهای کم‌فروغی که در اولین فصل حضورش در پاری‌سن‌ژرمن پس از ترک بارسلونا سپری کرد، برای نخستین بار بعد از 16 سال جایی میان نامزدهای اولیه پرزرق‌و‌برق‌ترین جایزه فردی دنیای فوتبال ندارد. اگرچه پاری‌سن‌ژرمن فصل گذشته قهرمان لوشامپیونه شد، اما تأثیر مسی در این اتفاق کمرنگ بود و آمار او هم به هیچ وجه در حد انتظار نبود.

عدم حضور مسی در فهرست اولیه نامزدهای کسب توپ طلا در حالی است که او سال گذشته به‌واسطه قهرمانی‌اش با تیم ملی آرژانتین موفق به کسب این جایزه شده بود.

به‌خلاف مسی، رقیب دیرینه او کریستیانو رونالدو با وجود ناکامی‌های تیمش منچستریونایتد به‌سبب عملکرد فردی خوبی که فصل گذشته در جمع شیاطین سرخ داشت میان 50 نامزد اولیه کسب توپ طلا قرار گرفته است، هرچند به‌اعتقاد بسیاری برنده توپ طلای سال 2022 کسی نخواهد بود جز کریم بنزما کاپیتان رئال مادرید که سال گذشته با این تیم قهرمان لالیگا و اروپا شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط