1401/09/06-12:23

جزییات پیشنهاد باشگاه النصر به رونالدو

کریستیانو رونالدو 37 ساله پس از جدایی پر سر و صدا از منچستریونایتد اکنون بازیکن آزاد است.

به گزارش شفقنا، به کریستیانو رونالدو پیشنهاد شده است تا پس از جام جهانی به دوران بازیگری خود ادامه دهد.

این بازیکن 37 ساله در اوایل این ماه با توافق دوجانبه از منچستریونایتد جدا شد، پس از یک رابطه پر سر و صدا با روسای باشگاه که تنها زمانی بدتر شد که او در یک مصاحبه تلویزیونی با پیرز مورگان اظهارات جنجالی کرد.

در طول تابستان رونالدو اعلام کرده بود که تمایل او برای جدایی از اولدترافورد تا حد زیادی به دلیل ناکامی این باشگاه در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا بوده است.
در همین راستا باشگاه النصر عربستان به کریستیانو رونالدو پیشنهاد قراردادی سه ساله به ارزش 186 میلیون پوند داده است.

در حالی که النصر غول عربستان سعودی ممکن است نتواند فوتبال اروپایی را برای رونالدو فراهم کند، طبق گزارش CBS Sports به این مهاجم افسانه ای پیشنهاد قرارداد داده است.

گفته می شود قراردادی سه ساله به ارزش 186 میلیون پوند روی میز است تا رونالدو را برای انتقال به خاورمیانه ترغیب کند، اما این بازیکن همچنان در حال ارزیابی گزینه های موجود است.

النصر یکی از موفق ترین باشگاه های عربستان سعودی است که 9 بار قهرمان لیگ برتر این کشور شده است و آخرین قهرمانی آنها در سال 2019 رقم خورده است.

قبل از جام جهانی، چلسی به عنوان محتمل ترین مقصد لیگ برتر برای رونالدو در نظر گرفته می شد، به ویژه با توجه به تحسین دیرینه تاد بوهلی برای کاپیتان پرتغال.

با این حال، اوایل این هفته گزارش‌ها حاکی از آن بود که باشگاه در جذب مهاجم سرد شده است، اما اگر بوهلی نظرش را تغییر دهد، وضعیت ادامه دار است.

همچنین اعتقاد بر این است که گراهام پاتر، سرمربی آبی‌ها، علاقه‌ای به جذب برنده 5 توپ طلا ندارد، علیرغم اینکه تیمش در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها دو گل زده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط