1401/09/08-08:45

شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در لندن

شاهدان در لندن از رویت یک توده بزرگ دود و یک رعد و برق شدید و سپس صدای بلند و درنهایت یک انفجار خبر دادند.

به گزارش میرور، شاهدان همچنین گفته‌اند که قبل از انفجار یک "نور شدید" را در منطقه هاکنی دیده‌اند.

یکی از ساکنان نزدیک Clapton همچنین گفت که اتاق او "هنگامی که این اتفاق افتاد به رنگ آبی در آمد". یکی از ساکنان هایبری گفت که یک انفجار را در ساعت ۵:۴۰ بعدازظهر به وقت محلی شنیده و سپس ۱۰ دقیقه بعد صدای دیگری مشابه انفجار اول شنیده است.

پلیس هاکنی در توییتر نوشت: «امروز عصر چندین تماس در مورد صداهای شدید در منطقه استوک نیوینگتون دریافت کردیم. هیچ حادثه مهمی به ما گزارش نشده است. به نظر می رسد صدا ناشی از رعد و برق بوده است.

سخنگوی آتش نشانی لندن گفت: پس از گزارش‌هایی مبنی بر وقوع انفجار در جاده بلفاست در هاکنی، آتش نشانان به جستجوی منطقه ادامه می‌دهند. آنها در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از آتش سوزی پیدا نکرد اند.

گمانه زنی‌ها در مورد علت دقیق این انفجار زیاد است و حتی برخی ادعا می‌کنند که ممکن است این انفجار ناشی از برخورد یک شهاب سنگ باشد. اگرچه این تایید نشده است.

پلیس هاکنی گفت که آنها گزارش های متعددی در مورد صداها دریافت کرده‌اند،

شخص دیگری در توییتی نوشت: "من همین الان صدای انفجار بسیار شدیدی را در شمال لندن شنیدم. در ابتدا فکر می کردم رعد و برق است اما ظاهراً مردم در سراسر لندن نیز آن را شنیده‌اند." یکی دیگر از ساکنان گفت که اتصال اینترنت آنها پس از شنیدن صداها قطع شده است: "فقط دو بار در استوک نیوینگتون یک انفجار مهیب شنیدم. صاعقه تایید شد؛ اینترنت ما قطع شد."

یکی دیگر از ساکنان در پاسخ به پست پلیس هاکنی ادعا کرد که پریزهای برق آنها سوخته است و تصویر مربوطه را منتشر کرد. آنها نوشتند: " روترهای وای فای شکسته و سوکت سوخته است." 

شخصی گزارش داد که "بوی عجیبی در هوا" احساس کرده است: "دهنگام رفتن به خانه از غرب به شرق لندن. صدای بلندی شنیدم و بوی عجیبی در هوا به مشام می‌رسد. من تلفنی به نامزدم گفتم و او گفت که همان چیزی را در همان زمان شنیده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط