1402/08/07-18:40

پیامک هشدار سامانه املاک به پرمصرف‌ها ارسال شد

 پیامک هشدار سامانه املاک به پرمصرف‌ها ارسال شد

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه گفت: از ابتدای آبان، به آن دسته از مشترکان پرمصرفی که اطلاعات سکونت و مالکیت واحد مسکونی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سامانه ملی املاک و اسکان ثبت نکرده‌اند، پیامک زده می‌شود و در صورت عدم ثبت اطلاعات، تعرفه برق این مشترکان در گران‌ترین پله قیمتی محاسبه خواهد شد.

به گزارش اکوفارس، ابوالفضل نوروزی با اشاره به فعال سازی ضمانت‌های اجرایی ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان اظهار داشت: هم اکنون اطلاعات مالکیت و سکونت 73 میلیون نفر در سامانه ملی املاک و اسکان به ثبت رسیده و مردم باید با مراجعه به سامانه نسبت به تأیید اطلاعات خود اقدام کنند.

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در تشریح ضمانت اجرایی سامانه املاک و اسکان گفت:‌بر اساس قانون یکی از ضمانت‌های اجرایی ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان به تعرفه برق ارتباط دارد، بر این اساس واحدهای مسکونی که اطلاعات سکونت و مالکیت آن در سامانه توسط مردم به ثبت رسیده یا ثبت نشده باشد، تعرفه برق آن‌ها در آخرین پله قیمتی محاسبه خواهد شد.

*تعرفه برق خانه‌هایی که اطلاعات سکونت و مالکیت آن‌ها در سامانه املاک ثبت نشده در آخرین پله مصرف گرفته می‌شود

وی در برنامه میز اقتصاد صدا و سیما افزود: جلسات پرتعدادی با متولیان وزارت نیرو در این حوزه برقرار شد و هم اکنون پیام‌هایی با اولویت مشترکان پرمصرف به مردم داده می‌شود.

نوروزی ادامه داد: از ابتدای آبان‌ماه، آن دسته از مشترکان پرمصرفی که اطلاعات سکونت و مالکیت واحد مسکونی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سامانه ملی املاک و اسکان ثبت نکرده‌اند، پیامک زده می‌شود و در صورت عدم ثبت اطلاعات، تعرفه برق این مشترکان در گران‌ترین پله قیمتی محاسبه خواهد شد.

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: اخیرا در جلسه شورای عالی انرژی مصوب شد، در صورتی که 2 پیامک برای مشترکان پرمصرفی که اطلاعات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سامانه ثبت نکرده‌اند، صادر شود و این اطلاعات همچنان ثبت نشده باشد، تعرفه آب و برق مصرفی واحدهای مسکونی در گرانترین پله لحاظ خواهد شد.

به گزارش فارس، اصلاحیه ماده 54 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم سال 1399 به تصویب رسید و در بهمن ماه این سال برای اجرا به دولت دوازدهم ابلاغ شد.

* فارس

نظرات

captcha

اخبار مرتبط