1401/07/04-13:21

فروش بلیت هواپیما به مقصد مشهد با حداکثر قیمت

فروش بلیت هواپیما به مقصد مشهد با حداکثر قیمت

درحالی که این هفته شاهد افزایش حجم تقاضا برای پرواز مشهد هستیم اما بررسی های میدانی حاکی از نبود بلیت و یا فروش آنها با حداکثر نرخ و یا بیش از نرخ مصوب است.

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، با وجود آنکه سازمان هواپیمایی کشور تاکید کرده است که هیچ نرخ بلیتی به مشهد و شهرهای مذهبی افزایش نخواهد یافت و قیمت بلیت ها باید متناسب با نرخ های مصوب در انجمن شرکت های هواپیمایی باشد اما بررسی های میدانی حاکی از آن است که در سایت های دفاتر خدمات مسافری بلیت ها با حداکثر نرخ تعیین شده به فروش می رسد که البته این بلیت با این نرخ هم، در سایت ها موجود نیست.

همچنین بررسی های صورت گرفته هم حاکی از آن است که یکی از شرکت های هواپیمایی هم اقدام به فروش بلیت بیش از نرخ مصوب کرده و قیمت را به بیش از ۲ میلیون تومان رسانده است.

با توجه به افزایش حجم تقاضا برای مسیر مشهد در این هفته بازهم چارتر کنندگان به پای کار آمدند و با عرضه تعداد محدود بلیت، افزایش قیمت بلیت های هواپیما را رقم زده اند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی درخصوص این موضوع گفت: ۹۲۴ پرواز به صورت برنامه و فوق العاده به مقصد مشهد انجام می شود که از این تعداد ۷۸۸ برنامه ای است و ۱۳۶ پرواز فوق العاده است.

به گفته میر اکبر رضوی، تیم های نظارتی مستقر هستند و هیچ محدودیتی برای مسیر مشهد وجود ندارد و هر شرکت هواپیمایی درخواست مجوز برای پرواز کند ارائه خواهد شد.

او می گوید: نرخ بلیت هواپیما در این مسیر هیچ تغییری نخواهد یافت و نظارت ها در این مدت به صورت مستمر خواهد بود. مسافران بلیت های خود را از طریق سایت و دفاتر خدمات مسافرتی معتبر خریداری کنند و در صورت مشاهده تخلف و یا گران فروشی به سازمان هواپیمایی گزارش دهند. 

براساس این گزارش بسیاری از شرکت های هواپیمایی هم اعلام کرده اند که پروازهای فوق العاده برای این ایام  در نظر گرفته اند و همین امر نیز، زمینه ساز افزایش تعداد مجوزهای پروازی خواهد شد.

با توجه به آنکه در این ایام صحبت هایی از افزایش نرخ بلیت هواپیما و رایزنی ها برای دریافت مصوبه نرخ بلیت هواپیما مطرح شده بنابراین  کمبود بلیت و یا ارائه آن با حداکثر نرخ حاکی از آن است که زمزمه های گران شدن بلیت به گوش می‌رسد در حالی که آخرین  تغییر  نرخ بلیت مربوط به سال گذشته است که البته این تغییر نرخ با کاهش میانگین ۱۵ درصدی برای ایرلاین ها بوده است. 

براساس این گزارش حال با توجه به آنکه ایرلاین ها در ایام اربعین اقدام به انجام  پروازهای فوق العاده با نرخ مصوب کرده اند  که البته به گفته بسیاری از آنها انجام چنین پروازهای برای آنها بدون سود بوده و همچنین دادن وعده و وعیدهای بسیار به ایرلاین ها که بعد از اتمام سفرهای اربعین جلسه شورای عالی هواپیمایی برای بررسی نرخ گذاری برگزار و شاهد تغییر نرخ ها خواهیم بود  حال باید منتظر باشیم و ببینیم چه تغییری در نرخ بليت  ها در آینده نزدیک خواهیم بود. 

با توجه به اینکه در این هفته حجم درخواست ها برای پرواز به مقصد مشهد افزایش می یابد، انتظار می رود نظارت ها در این بخش افزایش یابد تا شاهد جولان دادن چارترکنندگان برای گران کردن قیمت بلیت هواپیما در مسیر مشهد نباشیم.

تاپ بامداد امروز///فروش بلیت هواپیمای مشهد با حداکثر نرخ / چارترکنندگان باز پای کار آمدند

 

تاپ بامداد امروز///فروش بلیت هواپیمای مشهد با حداکثر نرخ / چارترکنندگان باز پای کار آمدند

تاپ بامداد امروز///فروش بلیت هواپیمای مشهد با حداکثر نرخ / چارترکنندگان باز پای کار آمدند

نظرات

captcha

اخبار مرتبط