1401/11/08-19:33

انتشار آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت

 انتشار آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت

آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت هیأت عالی مولدســازی دارایی های دولت در جلســه ۲۱ دی‌ماه سال جاری به پیشنهاد مشــترک وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد جزء ۶ بند ۲ مصوبه شصت و هفتمین شورای عالی هماهنگی اقتصادی، تصویب شد.

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، طبق آیین‌نامه مذکور وزارت امور اقتصاد و دارایی از طریق سازمان خصوصی‌سازی مسئولیت اجرای مصوبات هیات را بر عهده دارد. شناسایی دارایی‌های مازاد دستگاه‌های مشمول، پیشنهاد فهرست دارایی‌های مازاد به هیات، پیشنهاد روش مولدسازی دارایی های مازاد با اخذ نظرات از دستگاه های مشمول، تهیه فهرست و نحوه تعیین تکلیف طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام به صورت مشترک با سازمان برنامه و بودجه کشور با اخذ نظرات از دستگاه‌های مشمول و... از جمله وظایف مجری این آیین‌نامه است.

بر این اساس دستگاه‌های مشمول مکلفند حداکثر طی یک ماه از ابلاغ این آیین‌نامه اطلاعات اراضی، املاک و سایر اموال و دارایی‌های غیرمنقول در اختیار خود را ثبت و تکمیل کنند.

املاک نظامی و امنیتی وزارت‌خانه‌های الطاعات و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی به تشخصی هیات از شمول این آیین‌نامه مستثنی هستند.

در این راستا تعداد کارشناسان قیمت‌گذاری دارایی‌های مازاد توسط دبیرخانه مشخص می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر درمورد آیین‌نامه مذکور اینجا کلیک کنید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط