1401/12/05-10:17

سقف سوخت‌گیری بنزین به روال قبل بازگشت

 سقف سوخت‌گیری بنزین به روال قبل بازگشت

سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: سقف سوخت‌گیری بنزین در هر نوبت با کارت‌های سوخت که در تمامی استان‌ها به جز تهران، محدود شده بود، به روال قبل بازگشت.

به گزارش اکوفارس، رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران کشور در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: مشاهدات و گزارشات ما از استانهای مختلف حاکیست که از روز قبل، در اکثر استانها و کلانشهرها به جز استانهای مرزی، محدودیت رفع و سقف سوخت‌گیری بنزین از کارت شخصی مجددا 60 لیتر شده است.

وی افزود: علی رغم اینکه جایگاهداران و مجموعه صنفی ما نقشی در تصمیمات مربوط به سهمیه ها و قیمت نداریم، ولی طی شش ماه اخیر و خصوصا هفته های قبل وضعیت میدانی را با دقت بررسی کردیم و تلاش کردیم با همه سختی‌ها، مردم کمتر با مشکل برخورد کنند.

سخنگوی صنف جایگاهداران کشور خاطرنشان کرد: مردم هم نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را به ما اعلام کردند و ما حسب وظیفه اجتماعی موارد را به مسئولین منتقل نمودیم، اکثر نظرات حکایت از این داشت که مردم با فاصله زمانی بین سوخت‌گیری‌ها مشکل چندانی ندارند، ولی اینکه سقف هر بار سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی کمتر از 60 لیتر باشد را مشکل ساز میدانند و اظهار نارضایتی می‌کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط