• خانه
  • بورس بانک و بیمه
1402/03/06-13:01

ریزش ۳۴ هزار واحدی شاخص بورس

ریزش ۳۴ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس با اُفت ۳۴ هزار و ۷۱۶ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۲۵۱ واحدی ایستاد.

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، شنبه (۶ خرداد) شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۵۰۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۶۵ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۳۴ هزار و ۷۱۶ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۲۵۱ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۶ هزار و ۹۸۲ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «میدکو» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «پی پاد»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند. شاخص کل هم وزن با اُفت ۱۲ هزار و ۹۰ واحدی روی پله ۷۸۰ هزار و ۸۱۵ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۰ هزار و ۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۶ هزار و ۹۸۲ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۴۵۱ واحدی روی پله ۲۹ هزار و ۴۱ واحدی ایستاد.

برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۱۵۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های دامین، ساروم، پلاسک بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های خنصیر، دکوثر و ثشاهد بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های زگلدشت، اوان و وگستر بیشترین افزایش قیمت و سهام چخزر، ثعمرا و ثرود بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، افران و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، یاقوت و فیروزا در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، زفجر و اعتماد بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۸۶۴، اراد ۱۲۷۴ و اراد ۹۰۴ در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های میدکو۲، دارایکم و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خودرو و وبملت بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۷۴، اراد ۸۶۴، اراد ۹۰۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های نخل ۲، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط