1402/03/17-13:14

امروز قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو انجام می شود

 امروز قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو انجام می شود

امروز با گذشت یک هفته از اتمام مهلت ثبت درخواست متقاضیان واجد شرایط مشارکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، نوبت دهی پس از قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

به گزارش اکوفارس، امروز (۱۷ خرداد ماه) قرعه‌کشی نوبت دهی مرحله دوم فروش خودرو با حضور دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود.

در مرحله دوم سامانه یکپارچه که از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه ۱۰۰ میلیون تومان و مسدود کردن آن در همین حساب وکالتی اقدام کرده بودند، به پایان رسید و افراد ثبت‌نام کننده در لیست نوبت‌دهی قرار گرفتند.

طی این مدت مشتریان حائز شرایط که در موعد مقرر حساب وکالتی تعریف و وجه مورنظر را مسدود کرده بودند و طبیعتا بانک‌ها اسامی آن‌ها را در اختیار سامانه قرار داده بودند، برای ثبت پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود از میان ۲۳ محصول عرضه شده توسط چهار شرکت سایپا، مدیران‌خودرو، کرمان‌موتور و فرداموتورز با قیمت کارخانه‌ای (مصوب شورای رقابت)، اقدام کردند؛ پس از آن، پایش اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان که در لیست نوبت‌دهی قرار گرفته بودند، آغاز و طی هفته جاری تکمیل شد.

 از فردا  تا روز جمعه (۱۹ خرداد ماه)، پایش‌های بعدی انجام و سپس لیست نوبت‌دهی در اختیار خودروسازان قرار خواهد گرفت تا بر اساس برنامه تولید، ۲۴ خرداد ماه زمان تخصیص نهایی و در نهایت لیست اولویت مشتریان و نوبت تحویل خودرو‌ها مشخص شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط