1402/03/20-12:08

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

 آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

نهنگ باستانی بیت‌کوین زنده شد و پس از کسب ۱۳هزار و۵۰۰ درصد سود، ۳۸ میلیون دلار جابه‌جا کرد.

به گزارش اکوفارس به نقل از کریپتوکارنسی، یک کیف پول بیت‌کوین که بیش از ۱۰ سال خاموش بود، در اقدامی که توجه جامعه گسترده‌تر ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد، ناگهان جان گرفت و ۱۴۳۲.۹۳ بیت‌کوین قابل توجه به ارزش حدود ۳۸.۱ میلیون دلار را به آدرسی جدید منتقل کرد.

به گفته شرکت تحلیل زنجیره‌ای لوک‌ ان چین، این کیف پول نهنگ در آوریل ۲۰۱۹ سکه‌های خود را دریافت کرده بود، زمانی که هر بیت‌کوین حدود ۱۹۵.۴ دلار ارزش داشت؛ در زمان نگارش این مطلب، یک سکه بیت‌کوین با قیمت ۲۶ هزار و ۶۰۰ دلار معامله می‌شود.

رشد چشمگیر قیمت ارز دیجیتال پرچمدار بین تراکنش‌های این کیف پول به این معنی است که نهنگ پس از ثبت رشد خیره کننده ۱۳هزار و ۵۰۰ درصدی در دارایی‌های خود، وجوه را منتقل کرد.

ذخیره بیت‌کوین مورد بحث تحت عنوان «ذخیره باستانی» قرار می‌گیرد، سکه‌هایی که حداقل هفت سال پیش خریداری شده‌اند، اگرچه برخی از کارشناسان یک دوره پنج ساله را به عنوان پایه در نظر می‌گیرند. شایان ذکر است که تا سال ۲۰۱۳، ساتوشی ناکاموتو، بنیان‌گذار بیت‌کوین، دیگر فعال نبود، به این معنی که این مورد، سکه‌های دوره ساتوشی در نظر گرفته نمی‌شوند.

بیت‌کوین در زمانی به حرکت خود ادامه می‌دهد که  مجموع حجم معاملات نقدی و مشتقات در صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال با ۱۵.۷ درصد کاهش به ۲.۴۱ تریلیون دلار رسیده و دومین کاهش متوالی ماهانه خود را ثبت کرده است. حجم معاملات نقطه‌ای ماه گذشته با ۲۱.۸ درصد کاهش به ۴۹۴ میلیارد دلار رسید که پایین‌ترین سطح از مارس ۲۰۱۹ است.

بر اساس آخرین گزارش بررسی صرافی سی سی دیتا کاهش فعالیت معاملاتی را می‌توان به یک دوره مداوم حرکت محدود قیمت برای ارزهای دیجیتال اصلی، بیت‌کوین و اتریوم نسبت داد. با اوج حجم معاملات روزانه ۲۴ میلیارد دلار در پنجم ماه مه نوسانات سالانه ۳۰ روزه این دارایی‌ها به سطوحی کاهش یافت که از ابتدای سال تاکنون مشاهده نشده بود.

حجم معاملات قبل از اقدام قانونی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) علیه صرافی پیشرو بایننس، یک روز قبل از اینکه این صرافی در برابر صرافی ارزهای دیجیتال فهرست شده نزدک، کوین‌بیس حرکت کند، شروع به کاهش کرد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۰۹ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۶.۹۷ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۳۱ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷.۴۴ میلیارد دلار است که ۴.۳۳ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱.۹۱ میلیارد دلار است که ۶.۹۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۲۵.۷۴ میلیارد دلار است که ۹۳.۸۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۱۳ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۶ هزار و ۳۵۶.۴۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۹۱ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۸۲۹.۹۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۷۰ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۲۵۲.۰۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۹۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۷.۷۲ درصد کاهش

۵- یو اس دی کوین

قیمت:   ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد افزایش

۶-  ریپل

قیمت: ۰.۵۲۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۰.۰۹ درصد افزایش

۷-  کاردانو

قیمت: ۰.۲۷۸۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۳.۰۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۶.۱۱ درصد کاهش

۸ - دوج کوین

قیمت: ۰.۰۶۸۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۸۲ درصد کاهش

۹-  سولانا

قیمت: ۱۶.۴۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۲.۱۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۲.۱۸ درصد کاهش

۱۰ - پولکا دوت

قیمت: ۴.۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۱۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۸۶ درصد کاهش

نظرات

captcha

اخبار مرتبط