1402/03/20-13:53

برای توقف برنامه هسته‌ای ایران هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاها علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت که دیپلماسی به تنهایی نتوانست برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند.

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه اسکای نیوز ادعاهای واهی خود علیه ماهیت فعالیت‌های هسته‌ای در ایران را تکرار و تاکید کرد که اسرائیل برای مقابله با برنامه تسلیحات هسته‌ای تهران هر کاری لازم باشد، انجام خواهد داد.

نتانیاهو در ادامه ادعاهای نخ‌نما و بی‌اساس خود با تاکید بر اینکه تلاش‌های دولت آمریکا برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران از طریق گفت‌وگو به نتیجه نرسیده است، گفت: من فکر نمی‌کنم که دیپلماسی به تنهایی کارساز باشد. دیپلماسی زمانی موثر خواهد بود که با یک تهدید نظامی معتبر یا تمایل برای به‌کارگیری گزینه نظامی در صورت شکست بازدارندگی همراه باشد.

وی همچنین مدعی شد که اگر سران ایران تصور می‌کنند که می‌توانند ما را با یک اقدام هسته‌ای تهدید کنند، در اشتباهند چراکه ما هر کاری لازم باشد برای دفاع از خود انجام می‌دهیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به تلاش‌های خود برای برقرای روابط با عربستان سعودی گفت که در صورت حصول چنین توافقی، این رویداد تاریخ را تغییر خواهد داد و بزرگ‌ترین هدف او از زمانی که به قدرت بازگشته، صلح با عربستان و مقابله با ایران است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط