1400/05/24-16:57

اعلام آمادگی آریان فولاد برای تامین اکسیژن بیمارستانها

 اعلام آمادگی آریان فولاد برای تامین اکسیژن بیمارستانها

مدیرعامل آریان فولاد از آمادگی این شرکت برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستانها و مراکز درمانی خبر داد و گفت هم اکنون 50 تن در روز تولید اکسیژن با خلوص ۹۹.۹۹ داریم که در صورت عدم قطع برق میتوانیم تا ۹۶ تن روزانه تولید کنیم.

به گزارش اکوفارس، بهمن قاسمی در جمع خبرنگاران گفت: آریان فولاد در دو مجتمع جداگانه با ۱۸۰ هزار متر مربع و ۲۰۰ هزار متر مربع مساحت و ۴۵۰ هزار متر مربع زمین پشتیبانی و حدود ۱۴۰ هزار متر مربع محیط مسقف فعالیت میکند.

وی افزود: آریان فولاد دارای ۵ خط نورد شامل سه خط نورد میلگرد که هر واحد حدود ۵۰۰ هزار تن ظرفیت داشته و میلگرد از سایز ۱۰ الی ۳۲ میلیمتر به بالاترین استانداردها فعالیت میکند.

قاسمی ادامه داد: در آریان فولاد دو خط مقاطع که از نبشی ۴۰ الی ۲۰۰ میلیمتر و تیرآهن از سایز ۱۴ الی ۲۷ میلیمتر و ورق با حداکثر عرض ۴۰۰ میلیمتر و ریل سبک با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن فعالیت میکنند.

وی همچنین گفت: دو خط ذوب القائی با ظرفیت هر کدام ۶۰ هزار تن و جمعا ۱۲۰ هزار تن با کوره های ۲۰ تنی و یک کوره قوس الکتریکی با ظرفیت ۱۲۰ هزار تن و توانایی استفاده از VOD و تولید فولاد آلیاژی در آریان فولاد فعالیت می کند.

مدیرعامل آریان فولاد تاکید کرد: دو خط اکسیژن این شرکت با ظرفیت تولید روزانه حدود ۵۰ تن اکسیژن مایع با خلوص ۹۹.۹۹ که نقش بسیار با اهمیتی در مبارزه با کووید ۱۹ ایفا میکند و بالاترین خلوص ممکن در دنیا را دارد و از بیمارستان ها می‌خواهیم در صورت نیاز  ارتباط برقرار کنند تا در حد امکان امدادرسانی شود.

قاسمی با انتقاد از قطع برق صنایع گفت: برق ما از ۱۲ اردیبهشت تقریبا دچار اختلال شده و صدمات زیادی به شرکت و پرسنل وارد می شود به این صورت که اضافه کاری های پرسنل که ماهانه گاهی از حقوقشان بیشتر میشد قطع و زندگی همکاران ما شدیدا مختل شده است.

وی گفت: با ۲۰ درصد ظرفیت به خاطر مضیقه نقدینگی فعالیت می کردیم که همین موضوع قطع برق منجر گردید این امر به کمتر از ۵ درصد تقلیل یابد.

قاسمی ضمن قدردانی از همکاری بانک تجارت در زمینه تامین تسهیلات مورد نیاز افزود: از بانک تجارت و هیئت مدیره آن ، که مشکل دیرینه این شرکت را با درایت حل کردند تشکر و قدردانی می کنیم و این بانک در موفقیت های ما نقش بسیار پررنگی داشته است.

قاسمی در پایان به رییس جمهور رئیسی
پیشنهاد داد حداقل حقوق را بر مبنای دلار ۲۵۰ الی ۳۰۰ دلار ماهانه تعیین کند تا زندگی و معیشت حقوق بگیران در تکانه های تورمی از حداقل خط فقر پایین‌تر نرود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط