1402/06/30-15:50

نه تنها برق قطع نشد، رشد مصرف در صنعت اتفاق افتاد!

نه تنها برق قطع نشد، رشد مصرف در صنعت اتفاق افتاد!

معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو گفت: امسال علاوه بر قطع نشدن برق بخش خانگی، رشد مصرف در بخش صنایع اتفاق افتاد که سبب شد قیمت سیمان، فولاد و سایر صنایع مصرف کننده برق افزایش نیابد.

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، احمد حیدری در حاشیه برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز کارکنان وزارت نیرو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همواره بخش صنعت درصدی از برق خانگی را مورد استفاده قرار می داد که کمتر از برق بخش خانگی بود، اظهار کرد: امسال برای نخستین بار این روند تغییر کرد و بخش صنعت که بخش تولید کشور است با رشد خوب مصرف برق روبرو شد.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو یک وزارتخانه تخصصی است که خدمات آب و برق و فاضلاب را که نیاز جامعه است در اختیار مردم قرار می دهد، گفت: ارائه این خدمات هم به صورت لحظه‌ای صورت می‌گیرد و این خدمات به گونه‌ای نیستندکه بتوان آنها را به زمان‌های دیگری موکول کرد. خدمات وزارت نیرو در لحظه و بدون معطلی صورت می‌گیرد.

حیدری با بیان اینکه سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در زمینه خدمت رسانی برق با وجود آنکه در سال ۱۴۰۰ از اردیبهشت ماه خاموشی در همه بخش‌ها ایجاد شد، ولی امسال چنین مساله‌ای رخ نداد، گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تفکر قرآنی و جهادی این دولت سبب شد برق هیچ بخشی از کشور قطع نشود!

به گزارش اکوفارس، برخلاف گفته معاون حقوقی وزیر نیرو، گزارشات مردمی حکایت از قطعی برق خانگی در روزهای متعدد تابستان دارد!

نظرات

captcha

اخبار مرتبط