• خانه
  • بورس بانک و بیمه
1402/08/10-10:10

شرط واریز سود سهام عدالت

 شرط واریز سود سهام عدالت

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: پرداخت سود سهام عدالت منوط به برگزاری کامل مجامع شرکت‌های سرمایه پذیر است.

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی حاجی وند، دستیار و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، اعلام کرد که پرداخت سود سهام عدالت به برگزاری کامل مجامع شرکت‌های سرمایه پذیر و یا به اصلاح شرکت‌هایی که برخی از سهام آن‌ها به صورت سهام عدالت واگذار شده است، وابسته است.

وی افزود: بعد از برگزاری مجامع شرکت‌ها، یک مهلت قانونی وجود دارد که در طول آن باید سود به سهامداران پرداخت شود. به همین دلیل، تا زمانی که این مهلت قانونی به پایان نرسیده است، دریافت سود همچنان ادامه خواهد داشت و نمی‌توان زمان و مقدار سود سهام عدالت را مشخص کرد. اطلاعات دقیق درباره زمان و مقدار پرداخت سود سهام عدالت، به محض تعیین آن‌ها، به صورت رسمی ارائه خواهد شد.

حاجی وند در ادامه توصیه کرد که سهامداران خبر‌های مربوط به سهام عدالت را از مراجع رسمی پیگیری کنند و توجه داشته باشند که برای دریافت سود سهام عدالت نیازی به حضور حضوری ندارند. همچنین، سهامداران نباید هیچ مبلغی را واریز کنند و هیچ لینک یا نرم‌افزاری را باز نکنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط