• خانه
  • بورس بانک و بیمه
1402/08/10-14:19

افت شاخص بورس در پایان هفته

 افت شاخص بورس در پایان هفته

بازار بورس در آخرین روز هفته جاری روند نزولی را سپری کرد شاخص کل با کاهش حدود ۱۰ هزار واحدی به یک میلیون و ۹۷۰ هزار واحد رسید.

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، بازار بورس امروز (۱۰ آبان‌ماه) روند نزولی را نسبت به دیروز تجربه کرد و شاخص کل بورس با کاهش ۱۰ هزار و ۶۹۸ واحدی به یک میلیون و ۹۷۰ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با افت ۹۹۶۱ واحدی روی ۶۶۰ هزار و ۲۵۳ واحد ایستاد.

در این بازار بیش از ۲۸۹ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۴۰ هزار و ۱۲۸ میلیارد ریال انجام شد.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ایران خودرو، مخابرات ایران، ملی صنایع مس ایران، سایپا، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بانک ملت تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بورس بودند که به غیر از مخابرات ایران دیگر نمادهای مذکور روند نزولی را نسبت به دیروز داشتند.

فرابورس نیز همین روند نزولی را تجربه کرد و شاخص کل آن امروز ۲۴۴ واحد نسبت به روز گذشته کاهش داشت و به ۲۴ هزار و ۶۳ واحد رسید.

در فرابورس ایران بیش از ۱۴۵ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۳۹ هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال انجام شد.

تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل فرابورس ایران شامل فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه‌ گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی زاگرس، ایران خودرو دیزل، گروه انتخاب الکترونیک آرمان، گروه مالی صبا تامین و بهمن دیزل بودند که همگی این نمادها بودند که روند نزولی نسبت به دیروز داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط