1402/08/26-14:10

آغاز چهارمین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی از فردا

 آغاز چهارمین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی از فردا

براساس اطلاعیه ارائه شده توسط سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، از فردا (شنبه) سایت سامانه برای چهارمین دوره ثبت‌نام خودروهای وارد شده که همه فرآیندهای اخذ مجوز را طی کرده‌اند، ویژه شرکت‌کنندگان مرحله اول (نوبت‌دارهای مرحله اول که اسفند پارسال ثبت درخواست کرده‌اند) به مدت سه روز با عرضه هشت مدل خودرو فعال خواهد شد.

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام در اسفند ماه سال گذشته ثبت تقاضا کرده و نوبت‌دهی شده‌اند، طی سه مرحله برای دریافت خودروی مورد نظر خود طبق اولویت‌های انتخابی اقدام کرده و تخصیص متناسب با ظرفیت موجود خودروها (خودروها بر اساس ظرفیت موجود به اولویت اول افرادی اختصاص پیدا می‌کند) صورت گرفت و نتایج آن مشخص شد.

حال در حالیکه حدود ١٠ روز از عرضه قبلی که شش خودرو عرضه شده بود، می‌گذرد، سایت سامانه‌ یکپارچه خودروهای وارداتی برای باقی متقاضیان که هنوز تخصیصی به آن‌ها صورت نگرفته، از فردا (شنبه ٢٧ آبان) بازگشایی و فعال می‌شود.

بر اساس اطلاعیه‌ای که سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ارائه کرده است، برای متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، سامانه صرفا جهت انتخاب خودروهایی که در جداول زیر آمده است، از روز (شنبه ٢٧ آبان ماه) تاپایان روز دوشنبه (ساعت ۲۳:۵۹ روز ٢٩ آبان ماه) در دسترس خواهد بود.

در این مرحله که چهارمین دوره عرضه خودروهای وارداتی است، متقاضیان می‌توانند سه اولویت از میان محصولات اعلامی که شامل پنج محصول دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و سه محصول دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی است، را انتخاب کنند.

لازم به تاکید است که هیچگونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نمی‌شود و انتخاب خودرو در سامانه صرفاً مختص ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول است.

پنج خودروهای عرضه شده در این دوره از ثبت‌نام که دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی هستند، به شرح زیر است:

آغاز چهارمین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی از فردا 

قیمت مندرج در جدول فوق، قیمت قطعی در مبادی ورودی است که هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص همچون بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و... بدان اضافه خواهد شد.

همچنین سه خودروهای عرضه شده در این دوره از ثبت‌نام که دارای قیمت عالی‌الحساب در مبادی ورودی است، به شرح زیر است:

آغاز چهارمین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی از فردا 

گفتنی است قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی معمولِ پس از ترخیص، در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌ قطعی که مصوب خواهد شد، اضافه خواهد می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط