1402/09/17-13:43

حسن یزدانی به المپیک می رسد؟

سرمربی کشتی آزاد کشورمان آخرین وضعیت حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس را تشریح کرد.

به گزارش فارس، محسن کاوه در واکنش به این سوال که آیا حسن یزدانی به المپیک پاریس می رسد؟ اظهار داشت: با حسن یزدانی در این چند روز در تماس بودم، کارهای خود را طبق روال و برنامه با پزشکان انجام می دهد، فیزیوتراپی را انجام می دهد. امیدوار هستیم یک حسن خوب و آماده را در المپیک ببینیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای یزدانی انتخابی حضور در تیم ملی در نظر گرفته خواهد شد، گفت: اولویت ما رسیدن حسن یزدانی به عنوان یک سرمایه ملی فرم خوب خود است و هر آنچه به صلاح کشتی باشد، در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش فارس، چندی پیش بود که حسن یزدانی کتف خود را عمل کرد. این اتفاق بدون هیچ پیش زمینه قبلی رخ داد و در نهایت پزشکان از موفقیت آمیز بودن این جراحی و بازگشت حسن یزدانی به تشک در یک پروسه 5 ، 6 ماهه خبر دادند.

حتی مربی حسن یزدانی هم اعلام کرد این جراحی در بهترین موقعیت رخ داده و او با خیالی راحت می‌تواند به المپیک 2024 پاریس برسد.

پیش تر علیرضا دبیر که خودش قربانی مصدومیت از ناحیه کتف شده بود و این مصدومیت به کارش در دنیای قهرمانی پایان داد، گفته بود: در ایران تا به حال هیچ کشتی‌گیری بعد از عمل کتف نتوانسته بازگشت موفقیت آمیزی به دنیای قهرمانی داشته باشد! این صحبت های دبیر حواشی و جنجال زیادی در جامعه کشتی به پا کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط