1403/04/15-12:27

درخواست بازگشت بیرانوند و پاسخ منفی پرسپولیس

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده بود، درخواست بازگشت کرد و با پاسخ منفی پرسپولیس مواجه شد.

به گزارش ایسنا، بعد از فسخ یک طرفه قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، دو طرف تقریبا سکوت کرده‌ بودند تا اینکه بیرانوند دیروز با انتشار یک ویدئو صحبت‌هایی‌ درباره دلایل فسخ یک طرفه قرارداد با پرسپولیس مطرح کرد و مدعی شد این کار او کاملا قانونی بوده است و از طرف دیگر که پای تصمیم خود هست و رسما از پرسپولیس جدا شده است.

با این حال ایسنا از طریق سه منبع در باشگاه پرسپولیس کسب اطلاع کرد که مصطفی سلیمانی وکیل این بازیکن بعد از انتشار ویدئوی او، با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و خواسته است تا مشکلات طرفین دوستانه حل شود که در نهایت این موضوع منجر به ماندن بیرانوند در پرسپولیس شود. حتی در این گفت‌وگو پیشنهاد شده تا جلسه‌ای میان درویش و بیرانوند برگزار شود تا دو طرف رو در رو صحبت و مشکلات طرفین را برطرف کنند.

این درحالی است که یک منبع دیگر به ایسنا گفته است که مقام باشگاه پرسپولیس به وکیل بیرانوند گفته است بر اساس مصوبه هیات‌مدیره او دیگر نمی‌تواند به این تیم برگردد.

پیش از این علیرضا بیرانوند بعد از فسخ یکطرفه قرارداد با باشگاه پرسپولیس، به مدیران این باشگاه اعلام کرده بود در صورت انعقاد قراردادی ۴۰ میلیارد تومانی حاضر به بازگشت است اما پرسپولیسی‌ها در پاسخ گفته بودند او باید با همان قرارداد قبلی در پرسپولیس بماند و یک ریال بیشتر پرداخت نخواهند کرد.

پارسال وقتی بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده بود، برای بازگشت قراردادی دو ساله به امضا رساند و بر اساس آن، فصل آینده هم با پرسپولیس قرارداد داشت که یک طرفه آن را فسخ کرد. حالا باشگاه پرسپولیس از بیرانوند به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده و منتظر صدور رای است.

 پاسخ قطعی و منفی پرسپولیس به بیرانوند/ «بیرو» تراکتوری می‌شود

پس از پاسخ منفی باشگاه پرسپولیس به علیرضا بیرانوند، این دروازه‌بان به زودی قرارداد رسمی خود با تراکتور را امضا خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، پس از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، تلاش‌هایی برای بازگرداندن این دروازه‌بان به جمع سرخپوشان در روزهای گذشته آغاز شده بود که بدون نتیجه به پایان رسیده است.

در آخرین تلاش رخ داده برای مذاکره پرسپولیس با بیرانوند، شب گذشته تماسی بین نزدیکان این دروازه‌بان با مدیران باشگاه پرسپولیس انجام و پیشنهاد مذاکره رودررو بین رضا درویش و بیرانوند داده شد. پیشنهادی که با مخالفت مدیران پرسپولیس همراه شده و به نزدیکان بیرانوند اعلام شده هیئت مدیره مخالف بازگشت او به پرسپولیس است و به همین دلیل رضا درویش نیز نمی‌تواند مذاکره‌ای با بیرانوند داشته باشد.

اتفاقی که باعث شد بیرانوند به طور کامل قید بازگشت به پرسپولیس را بزند و در آستانه امضای قرارداد رسمی خود با تراکتور قرار بگیرد. بیرانوند که توافقات اولیه را با باشگاه تبریزی انجام داده، پیش‌نویس قرارداد خود را نیز با این باشگاه امضا کرده و ظرف امروز و فردا برای عقد قرارداد رسمی با مدیران این باشگاه پای میز مذاکره خواهد نشست.

بیرانوند یک پیشنهاد از لیگ روسیه دارد اما با توجه به توافق با تراکتور قرارداداش را با این تیم امضا می‌کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط