• خانه
  • بورس بانک و بیمه
1400/07/14-20:13

ماینر‌ها با مصوبه کمیته ساختمان هیئت مدیره بورس خریداری شدند+سند

 ماینر‌ها با مصوبه کمیته ساختمان هیئت مدیره بورس خریداری شدند+سند

بعد از اطلاعیه توانیر مبنی بر پیدا شدن تعداد ۸۲ ماینر در شرکت بورس تهران، صورتجلسه‌ای از بورس تهران در فضای مجازی منتشر شده که مغایر با این تعداد است.

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس صورتجلسه منتشر شده از جلسه کمیته ساختمان هیئت مدیره شرکت بورس تهران مصوب ۱۲ اسفند ۹۸، یکی از بندهای دستور این جلسه، بررسی طرح رمز ارز مرکز داده بوده است. طرحی که در پایان مورد تایید اعضا وقت کمیته ساختمان هیئت مدیره بورس تهران قرار گرفته و طی بند ۴ مصوبات، مقرر شده جهت انجام آزمایش پردازش هش (ماینر) تعداد ۵۰ دستگاه با اعلام مناقصه محدود تأمین و خریداری شود.

گفتنی است چند روز قبل شرکت توزیع برق تهران بزرگ خبر از کشف ۸۲ ماینر در بورس تهران داده بود. این به معنی این است که احتمالا تصمیمات کمیته ساختمان هیئت مدیره بورس تهران در رابطه با خرید دستگاه‌های ماینر ادامه دار بوده و فقط به این جلسه محدود نبوده است.

از اعضای هیئت مدیره حاضر در این جلسه آقایان علی اکبر امین تفرشی و محمد ابراهیم پورزرندی حضور داشته‌ و علی صحرایی مدیرعامل وقت، علی علیزاده معاون اجرایی وقت و محمد علی پولادی مدیر توسعه ساختمان شرکت بورس تهران در این جلسه حاضر بوده‌اند.

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط